Madam is pool main
Policeman:Madam is Pool me nahana mana hai.
Lady:Jab main Kapde Utar rahi thi tab kyo nahi
Bataya.
Policeman:Pabandi Nahane pe hai Kapde utarne pe
nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 795 views
Similar Jokes
Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!
Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER : What is an island ?
Pupil : A piece of land surrounded by water except on one side.
TEACHER :On one side ?
Pupil : Yes, on top !
by Pak101.com (few years ago!)
Angrez urdu mai darwaza kholne ko kaise kahega??
.
.
.
.
Nahi pata?
Ok, Mai btata hu...
“THERE WAS A COLD DAY”
Isko tez tez padho khud smajh jao gay . . :
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya,Cashiar bola janab ye hazar rupeya to nakli hai”Sardar:jama mery acount wich hone ne tenu koi takleef?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
santa ko apna gadhha bechna tha
unho ne apne ek dost ko letter likha
?agar tmhen kabhi kisi gadhhay ki zroorut ho toh
mujhay yaad ker lena !?
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larka dost sy :
yar mai ne apni Girl Friend ko
uski birthday pe apni behan ki
new diamond ring chori ker k
gift de di,
Dost (Thapar maar kar) :
kaminey Itni mehngi kharidi thi
maine.
Larka: salay marta kyun hai
tere ghar he to wapis gayi
hai :P Ooh shit ;
by Pak101.com (few years ago!)
*LARNE se MOHABBAT barrhti hai.
"FÄRÄZ".
Ye keh kr Wo Meri Ankh py "Mukka" Mar k bhag gai!
... .
.
.
.
.
<(',*)
("( /
/ /
Dekh yr PAGAL ki Bachi ko.....
Bolti hai k
12 Mahiney me
12 Tareeqey se Tujh pe Pyar Lutaon gi Main
Abi to ek Tareeqa howa hai or 11 baki hai:
by Pak101.com (few years ago!)
Tchr: story sunao with moral.
Santa: 1din hm un k gar gye to wo soye huye the,1
din wo hmare ghar aye to hum soye huye the.
Moral: Jaisi karni, waisi bharni.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What's the difference between wife n neighbours wife?
Wife is a chocolate, can have any time. Neighbour's wife is like an ice-cream, shud hv immediately.
by Pak101.com (few years ago!)