Good to eat.
Johnny: Daddy, are caterpillars good to eat?
Father: Have I not told you never to mention such
things during meals!
Mother: Why did you say that, Junior? Why did you
ask the question?
Johnny: It's because I saw one on daddy's lettuce,
but now it's gone.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!
Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Police:Instead of hospital why did u take ur wife to COMEDY MOVIE during pregnancy
Sardar: ALL the child were crying when they born
I want my child to laugh so i take my wife TO CINEMA
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa Delhi Se Mumbai Apne Ek Dost Ke Paas Gaya To Dost Ne Haal Chaal Puchha.
Santa Dukhi Hote Hue Bola: “Kya Batau Yaar, Raat Bhar Train Mein Neend Hi Nahin Aayee, Upar Ki Seat Mili Thi”?
Dost: “To Exchange Kyun Nahi Ki Seat”
Santa: “Arrey Bewakoof, Kis Se Karta, Neeche Ki Seat Pe To Koi Bhi Nahi Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Student : Last Semester you were roaming
with that girl and this semester you are roaming with other.
What you think of yourself?
Boy : Syllabus changed mam.
by Pak101.com (few years ago!)
A Guy Searching,
These Keywords on Google:
“How to Tackle A Wife..”
Google Search Result:
“Good Morning, Sir..!
Even We are Searching..” =D =P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is self insult ?????
.
.
An angry boss: Tumne kabhi ullu dekha hai
.
.
.
Pappu(sar jhuka ke): Nahi sir…
.
.
.
.
Boss: Neeche kya dekh rhe ho idiot
.
.
.
Meri taraf Dekho
by Mazhar Khan (few years ago!)
Super Faadu Joke
.
ek khoobsurat Larki k sath sath kutta chal rha tha…
Pass se guzrte Larke ne dekh kr kaha: -
.
.
Ladka:- “Aap dono behan – bhai hain?”
.
.
Larki : – “Aap ko hm dono me se kon pasand hai?”
.
.
Larka : – “yaqeenan tum ”
.
.
Larki : – to phir is k liye apni behanLe Aao,
Hamaray yhaan nanad ko bhabhi bnane ka riwaz chalta hai
.
Ladka Shocke – Ladki Rocksss
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
?1 Old Lady ne ATM ke pas SAnta se: Beta mera Balnce check kArdo..
SAnta ne usko Dhakka de diya,
Lady gir gAyi..
SAnta- tumhAra Balance kharab hAI amma..
by Pak101.com (few years ago!)
Proffeser to stdnt-
what is attentn deficit hypractive disordr??
Stdnt-
jumbalakadi bamba! Holsga volsga...
Proffesr- i din't get u...
Stdnt- same here..!!
by Pak101.com (few years ago!)