Now run
Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada
darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh
ek budha aadmi aaya aur kaha:
Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?
Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.
Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab
kya hai?
Baccha: Ab bhago!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai
by Zia Rasool (few years ago!)
Patni: Aapko mujhme sabse jayada acha kya lagta hai meri sundarta ya meri akalmandi?
Banta: mujhe to tumhari ye majak karne ki aadat hi sabse achi aur pyari lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa looked himself in mirror and said: Is ko kahain dekha hai.
Then he said: Oye yaad aya, ye to woh he kamina hai jo Shaadi ki album main meri biwi ke saath hai
by Pak101.com (few years ago!)
girl:Do U Love Me Lot.?
Boy: No.
Girl: what? u Not Love Me?
Boy: Ab Kya Khoon se Likh ke Du...Kya..?
by Pak101.com (few years ago!)
45 Kg Ki Ladki Ko Uthane Me Ladko Ko Koi
Pareshani Nahi Hoti,
But
18 Kg K Gas Cylinder Ko Uthane Me Ladko K Pasine
Chhut Jate H, kyun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Reporter : Meera G Hum Ne Suna Hai
K Ap Cigarette Piti Hain?
Meera: O Myyy Gaaad,
... Ap Ne Bilkul Ghalat Suna Hai,
I Don't Drink Cigarette.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne oxford universty mein 1st Positon li News
channel walu ne pucha
K ab kia kro gay? Pathan
bachpan se aik khuwab hy
k hum apna tandoor khole GA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar to Wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!
Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
Sardar: Tu tension na ley,
Main ne Munnay ko Mortien pila di hai
by Pak101.com (few years ago!)