Patni: Aapko mujhme sabse

Patni: Aapko mujhme sabse jayada acha kya lagta hai meri sundarta ya meri akalmandi?

Banta: mujhe to tumhari ye majak karne ki aadat hi sabse achi aur pyari lagti hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 875 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek rangile ne apne girlfriend ke

Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi
kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-
shuda hu!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jali note

1 Patan Ne Jali Note Banaya Orr Quaid-E-Azam Ki Topi Bhol Gaya
Jab Dukandar Ko Dia Tou

Dukandar Ne Kaha:
Iski Tou Topi Nahi Hay.

Pathan Bola:
Ye Quaid-E-Azam Lala Ki Garmion Ki Tasveer Hay

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Machardani laga kar so raha tha

Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Khusra Maths K Paper

'Khusra Maths K Paper Main uth k Dance Karny laga

Kisi Ne Pucha Yeh Kya Kar R....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aaj Tum Late Q Aae?

Miss: Aaj Tum Late Q Aae?
School 7 baje Shuru Hota Hai Fir der Q Ki?

Kid:Miss,Aap Meri Itni Fikar Mat Kiya Karo Log Galat Samajhte Hai.!

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo got promotion from clerk to manager

Laloo got promotion from clerk to manager.

He went home and told his wife in new style “You will sleep with a manager today…”

Wife fell unconscious.

by Pak101.com (few years ago!)
Lock Kiya Jaye

Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se tala laga hua hai !’

by Pak101.com (few years ago!)
1 Girl Akeli Ja rahi thi

1 Girl Akeli Ja rahi thi
1 Boy Samne Se Aa Rha Tha
Dono Bilkul Pass Aa Gye
Lrka Chala Gya
Lrki Chali Gyi
Moral
Sab Ap Jese Kaminy Nhi Hote,"

by Mazhar Khan (few years ago!)
Height of Insult on FB

Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts &
Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them
aLL..!!! " :-P :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is the similarity

Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?

Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook