I Did My Engineering Here
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Pathan Ko Gali Me Para 100 Ka Note Mila, Jis Pe Likha Tha
“Eid Mubarak”
Pathan Ne Chup K Se Note Jeib Me Rakhte Huye
Kaha
“Khair Mubarak”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: main england jaane ke baare mein soch rahaa hoon.
Banta: bahut paise kharch hoga na.
Santa: nahi banta, sochne ke liye paise kyu?
by Pak101.com (few years ago!)
“GEO TO AiSEY”
Shadeed barish Me Bus Stop Pe Log BUS K iNtezar Me Khare They,
1 Faqeer Aya,
Sab Logon Se Bheek Li, Or Taxi krwa K Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN Biology Ka Practical Attnd Krty Huye.
Examiner Ne 1 Bird Ki Taang Dikhaai, Or PATHAN Se Us Bird Ka Naam Poocha..
PATHAN Bola:
I Don’t Know..
Examiner: You Have Failed,
Kya Naam Hai Tumhara?
PATHAN: Humara Taang Dekho Or Naam Bataao..!!
Baat krta hai sala ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Sardar ne new Car li aur us k door par likhwa deya
.
.
DARWAZA BAHAR KI TARF KHOLEIN* shukriya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.
Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”
by Pak101.com (few years ago!)
1 truck ko rasi se band kar le ja raha tha
aik sardar ne dekha wo has has lotpot ho gia aur kehne laga
itni si rasi ko le jane k lye 2 2 truck.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in Ur hands all day.
Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bar Ek Bachhe Ne Shiv Ji Bhagwan Se Prayer Ki.
Bachha: Hey Bhagwan Mujhe Ek Cycle De Do
Esa Lagatar Ek Hafta Karne Par Bhi Kuch Nahi Hua
To Agle Din Vo Mandir Mein Gaya Aur Ganesh Ji Ki Moorti Utha Le Aaya
Aur Shivji Ko Prayer Mein Bola.
Bachha: Agar Bacha Chahiye To Cycle Leke Mandir Aa Jana...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.
by Sabir shah (few years ago!)