what is difference

son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret

by Mohammad Ali (few years ago!) / 872 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa raat ko sharab k nashe main Ghar aya

Santa raat ko sharab k nashe main Ghar aya:

Us ne apni BV ko Banta K sath sex karte dekh lya

Aftr much thinking Santa bola
.
.
.
“Oh sorry main Samjha mera ghar hy”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Naam Roshan kar raha hun

Sardar bulb pe apne baap ka nam likh raha tha

maan ne pocha :ye kia kar rahe ho?


Sardar:abbu ka naam roshan kar raha hun.

by Sabir shah (few years ago!)
Yahaan Kutte SusuKarte Hain

Ek Diwaar Par Likha Tha: “Yahaan Kutte Susu
Karte Hain”
Santa Ko Badi Zor Se Susu Aaya Thha, Usne Idhar
Udhar Dekha Ki Koi Bhi Nahi Dekh Raha To Waha
Susu Kar Diya.
Fir Muskura Kar Bola: “Ise Kehte Hai Dimaag, Susu
Maine Kiya Naam Kutte Ka Aaya“

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum kia bhoot se kam ho?

Aahat si koi aaye to lagta hai k tum ho

saya sa koi lehraye to lagata hai k tum ho

ab tm hi btao k kia tum kisi bhoot se kam ho.

by Sabir shah (few years ago!)
3 chhipkliyan diwar pe chal rahi thein.

3 chhipkliyan diwar pe chal rahi thein.
Ek ne gana shuru kiya
Jaisey hi gana band kiya baki ke do gir padein!
Bolo kyon?
Stupid eis liye
Baki dono ne tali bajai…

by Pak101.com (few years ago!)
Please Make Newyork The Capital Of Punjab

Sardar’s Son:
Oh God, Please Make Newyork The Capital Of Punjab

Sardar: Y R U Praying 4 That?

Son: Bcz,That Is Wat I Hav Writen In D Xam

by Pak101.com (few years ago!)
Hum nay tumhari

Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye

.

.

.

.

.

.

Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(

by Abdul Sami (few years ago!)
height of physics

Height of physics:
A conductor kicks an old man out of the bus.
Police sends counductor to jail nd gave him shock bt he had no effect..

Why..?

-

-

-

-

Bcoz he ws a BAD conductor :P:D

by tahir bashir (few years ago!)
Man before Marriage

Man before Marriage is like Airtel….
“Aisi Azaadi Aur Kahaan”

After Marriage He’s Like Hutch…
“Whereever U Go Our Network Follows.”

by Pak101.com (few years ago!)
Munna aur Circuit

Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.

Circuit: Then what hapned?

Munna: Nothing she married da postman

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook