what is difference
son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret
by Mohammad Ali (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Santa raat ko sharab k nashe main Ghar aya:
Us ne apni BV ko Banta K sath sex karte dekh lya
Aftr much thinking Santa bola
.
.
.
“Oh sorry main Samjha mera ghar hy”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar bulb pe apne baap ka nam likh raha tha
maan ne pocha :ye kia kar rahe ho?
Sardar:abbu ka naam roshan kar raha hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Diwaar Par Likha Tha: “Yahaan Kutte Susu
Karte Hain”
Santa Ko Badi Zor Se Susu Aaya Thha, Usne Idhar
Udhar Dekha Ki Koi Bhi Nahi Dekh Raha To Waha
Susu Kar Diya.
Fir Muskura Kar Bola: “Ise Kehte Hai Dimaag, Susu
Maine Kiya Naam Kutte Ka Aaya“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aahat si koi aaye to lagta hai k tum ho
saya sa koi lehraye to lagata hai k tum ho
ab tm hi btao k kia tum kisi bhoot se kam ho.
by Sabir shah (few years ago!)
3 chhipkliyan diwar pe chal rahi thein.
Ek ne gana shuru kiya
Jaisey hi gana band kiya baki ke do gir padein!
Bolo kyon?
Stupid eis liye
Baki dono ne tali bajai…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s Son:
Oh God, Please Make Newyork The Capital Of Punjab
Sardar: Y R U Praying 4 That?
Son: Bcz,That Is Wat I Hav Writen In D Xam
by Pak101.com (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Abdul Sami (few years ago!)
Height of physics:
A conductor kicks an old man out of the bus.
Police sends counductor to jail nd gave him shock bt he had no effect..
Why..?
-
-
-
-
Bcoz he ws a BAD conductor :P:D
by tahir bashir (few years ago!)
Man before Marriage is like Airtel….
“Aisi Azaadi Aur Kahaan”
After Marriage He’s Like Hutch…
“Whereever U Go Our Network Follows.”
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Pak101.com (few years ago!)