Police caught
A news story said the police caught a guy trying to cash a phony check and took him down to the station. While the officers were distracted, the crook grabbed the check off the desk and swallowed it.
No problem: the police waited five or six hours and then charged the guy with passing a bad check.Twice.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
3 Sardar Bed Pe So Rahe Thay.
Un Teeno Ko Jagah Theek Se Nahi Mil Rahi Thi.
Phir 1 Sardar Bed Se Neeche Late Gya
2nd Sardar: Oye !
Ab Jagah Hogai Hai,Upar Aaja!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
8 yrs boy Ladka - "1 bidi ka bundle dena."
Dukandar - "Kya re iss Umar me hi Bidi pine laga."
Boy - "Nahi Ye mere Chote Bhai ke liye hai Mujhe
1 Paket Willes dedo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. 2 Pathan:
Agar Tum Rozana 3KM Walk Karoge To 1 Saal Me Tumhara 50KG Wazan Kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??
Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
Khwab
Pathan ne oxford universty mein 1st Rank Me Aaya. News channel walu ne pucha..
Ab Aaghe Kya Karoge ?
Pathan : bachpan se ek khwab Dekha Hai apna tandoor Center kholu ga...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 admi motar cycle par pankha le kar ja rahy the pankha hawa se ghoom raha tha ek sardar ne dekh leya aour 500 ki texi karwai aur un k peche lag geya kuch fasly par un ko roka aur dono ko 1 1 lagai aur bola saaleyo bijli aggay nai labdi tussi sakotaraan te pakhey laaye hoye ne ..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar to Wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!
Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
Sardar: Tu tension na ley,
Main ne Munnay ko Mortien pila di hai
by Pak101.com (few years ago!)
patient-mujhe aisi dava do jise khane per me murker jinda ho jau?
doctor-aisi dava to sirf Ekta kapoor hi de sakti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
preeto: main kapray nichor nichor k thak gayi, tum
mujhe ek spinner hi dila d.
next day santa HARBHAJAN SINGH ko le aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
People Says ,"SMOKING KILLS SLOWLY......"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So What,
Who'z in a Hurry ....!!!! ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)