Style of break up

Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST

by Mohammad Ali (few years ago!) / 986 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

ALLAh k nam par ek rupiya do

Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do

Dokandar: Baba kal ana ,

Faqeer: Es kal kal ke chakar me

Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Welcome

Welcome to “Sach ka samna”
.
.
Jawab sirf haan ya na me dena hai
Toh lo aapke liye pehla sawal
Kya aapne mandiro se chappal churana chor diya
hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistan,china & american man

Pakistani k ghar chinese aur american mehman aaye,
chinese: mein ankhain band kar k ghari py hath rakh kar time bta sakta ho.
american: mein soraj ko daikh k time bta sakta ho.
itnay m pakitani zor say hansa aur bloa;
lo g 7 baj gay,
chinese aur american aik dum heran ho gay aur bolay
yar tum nay kaisay time bta dia???
.
.
.
.
.
.
.

pakistani:. OYE BIJLI CHALII GAI HAI............................................

by Toqeer shamshad (few years ago!)
Purchasing A Turkey

A lady was picking through the frozen turkeys at the grocery store, but couldn't find one big enough for her family.

She asked a stock boy, "Do these turkeys get any bigger?"

The stock boy replied, "No ma'am, they're dead."

by Pak101.com (few years ago!)
A sardarji goes to a chinese restaurant

A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Baqi Batein

2 aurton ko 20 saal ki saza mili 20 saal ek sath jail me guzaar kar jab dono riha hui to dono ne muskurate hue kaha

Chalo ab baqi batein ghar phnch kr krte he :P

by Pak101.com (few years ago!)
PaKisTan Me LoGo

PaKisTan Me LoGo k
liye sab se MusHkiL kaaM
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ApNe kaaM Sy kaaM rakhna....!!!!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Sharab pite pite

Santa: Sharab pite pite rone laga
Banta: Kya hua kyo ro rahe ho?

Santa: Yaar ki kara jis ladki ko bhulane k liye pi raha tha,uska naam yaad nhi aa raha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa 100 ke note par likha

Santa 100 ke note par likha number dial kar raha tha.

Banta – Ye tum kya kar rahe ho?

Santa – Yar me dekh raha
hu ki Gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske paas hai.

by Pak101.com (few years ago!)
B.a parha

Sardar:tum ne kitna parha
friend:B.A

sardar:lanat hai tm pe 2 harf parhe aur wo bi ulte

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook