Ek pathan Cycle chalate
Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break mar kar kia faida.”
by Mohammad Ali (few years ago!) / 835 views
Similar Jokes
1 persn 2 other:
Tune uske liye cigrt chodi?
Ha Daru chod di?
Ha Jua chod dia?
Ha To fir shadi kyu nai ki?
Kyuki itna sudhar gaya tha ki usse acchhi mil gayi!
by Pak101.com (few years ago!)
Father: beta tum history mein fail kyun ho gaye the?
Beta: papa , sabhi question us time ke the jab mein paida bhi nahi hua tha.
by Pak101.com (few years ago!)
I offer my opponents a bargain:
if they will stop telling lies about us,
I will stop telling the truth about them.
by Abdul Sami (few years ago!)
Parosi ka Bacha: Uncle ye lain mithaee Ammi aur Baji ne bheji hai :)
Uncle: ALLAH mubarak kare, kya khush khabri hai beta :)
.
.
.
.
.
Bache: Woh HUMSAFAR mai Ashar ko sab pta chal gaya hai na… :D
Geo Pakistani grls
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardarji is not sleeping with his wife! these days
Guess why?
because somebody had told him that
it is wrong to sleep with married women.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Friend: Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain?
Pathan: Jitne Saal Ke Hum Hai.
Friend: Wo Kse?
Pathan: O Yara Jis Din Hum Paida Hua, Usi Din To Wo Abbu Bana!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Master- “Rakesh, suna hai, tumhare ghar me naya baby aaya hai?”
Rakesh- “Ji, naya kyo kehte hai aap? Jab rota hai
to aisa lagta hai ki barso se rona seekhta raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Kisi Kaam Se Apni Biwi Ke Office Jata Hai.
Bina Kisi Se Pemission Liye Wo Sidha Uske Cabin Mein Chala Jata Hai
Waha Dekhta Hai Ki Uski Patni Apne Boss Ki Godh Mein Bethi Hai.
Aisa Dekhte Hi Santa Gusse Se Apni Patni Preeto Se Bola.
Santa: “Chal Ghar Chal Preeto, Aisi Jagah Kaam Nahi Karna Chahiye Jahaan Staff Ke Baithne Ke Liye Ek
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan se lagta hai !! :P
by Pak101.com (few years ago!)