Blance
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by nadeem (few years ago!) / 1028 views
Similar Jokes
Wife TV Par Cricket Match Dekh Rahi Thi,
Husband Smart Sa Banke Aaya Aur Bola,
Husband: “Darling Main Kaisa Lag Raha Hoon?”
Tabhi Wife Zor se Chillayi: “Chhakkaaaa“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia?
.
.
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ko khwab me ksi ne QATAL krdia
.
Subha pathan ne apna HBL ka Account band kradya
.
Q?
.
Qk HBL ap k khwbon ko haqiqat me badal skta hy
"JAHA KHWAB WAHA HBL
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: What is the difference between
Landline and Mobile Phone..?
Sardar: On landline we dial number with our finger
while on mobile we dial number with our thumb.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient
Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:
Sir Uska Tou Maine Post Mortem
Kr Diya…
by Pak101.com (few years ago!)
A Nigger & Sardar Ji visit Gandhi Indian Stadium.
Nigger: Why are all these people running?
Sardarji: This is a race, the winner will get the cup.
Nigger: If only winner will get the cup, why are others running?
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad
by Sabir shah (few years ago!)
Hello G! Main Shahrukh Khan bol raha hoon "KO BANEGA KARORPATI" se mere samne aapki girl friend bethi hain jo ke bohat acha khail khail rahi hian, Ab agli awaz unki hogi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "BACHAO, BACHAO, BACHAO
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa was busy in removing a wheel from auto,
Banta asks: Y r u removing a wheel from ur auto?
Santa: Can't u read 'Parking for two wheelers
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa :Oye Kya Kr Raha Ho?
Banta : Is Baby Ki Aawaz Record Kr Raha Hun!
Santa :Kyun?
Banta : Wo Jab Bada Ho Jaega
Use Iska Matlab Puchunga
by Pak101.com (few years ago!)