Life Style

Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 825 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aisi-ki- taisi kab hoti hai?

Aisi-ki- taisi kab hoti hai?
Kab lagta hai ki ab to bhagwan bhi nai bacha sakta
.
.
.

Ans:-jab DAST lage our pajame ka naada na khule

by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi bachon ka khel nahi

Father: shaadi bachon ka khel nahi

Son: haan pata hai mujhe,
Father: kiya pata hai?

Son: yahi k shadi badon ka khel hai jo bachon k liye khela jata hai


by Pak101.com (few years ago!)
Shalwar ka narra

Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat Ko Mazbooti Se Jakhre Rakhti Hai?

Student: MISS, SHALWAR KA NARRA

by tanveer hussain (few years ago!)
Ghanday kapro Se

Aj ke baat

Kisi ko uske uljhay hue baalo,

ganday or mailay kapro ki waja

se ghareeb na samjho.

Ho sakta hai wo Engineer ho or

uske papers ho rahay hon.

by Mazhar Khan (few years ago!)
60th birthday

Sardar’s 60th B’day
Guest: Why This Bulb In Place Of Candles?
Sardar : Its Dificult 2 Put
60 Candles On Cake So I Put This 60 Watts Bulb!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beti Tum Mujhe pehale papa kehti

Baap: beti Tum Mujhe pehale papa kehti thi, Ab DAD kehti ho? Kya wajah hai

Beti: C dad, papa Kehne se Lipstick Kharab ho jati hai
to dad kahti hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Teachar vs student

Techar:tumhari zaat kia hai?
Student:pehlay hum butt the.
Pher jutt howe,pher rana ho gae,ab hain darzi aur aage ammi ki marzi

by Sabir shah (few years ago!)
Ek bacha mummy se

Ek bacha mummy se pitne k baad,
Papa kabhi aap jungle gaye ho ?

Papa- Nahi beta

Bacha- Phir aap itna khofnaak item kahan se pakad laye

by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi Ki Sabse Badi Jaroorat?

Class Mein Food Engineering Ka Practical Ho Raha Tha,

Professor Ne 1 Chuhe Ke Liye Ek Taraf Cake Aur Dusre Taraf Chuhiya Rakh Di,

Chuha Fauran Cake Ki Taraf Lapka,

Dusri Baar Cake Ko Badal Kar Roti Rakh Di,

Chuha Fir Roti Ki Taraf Lapka,
Is Tarah Kayi Baar Food Item Badle,

Magar Chuha Har Baar Food Item Ki Taraf Hi Bhaga,

Professor: “Bus Saabit Ho Gaya Ke Khana Hi Sabse Badi Jaroorat Hai”

Professor Ne Itna Bola Hi Tha Ke Last Line Mein Se Pappu Ki Aawaz Aayi.

by Pak101.com (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi

Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!

Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai

Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook