Life Style
Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
Aisi-ki- taisi kab hoti hai?
Kab lagta hai ki ab to bhagwan bhi nai bacha sakta
.
.
.
Ans:-jab DAST lage our pajame ka naada na khule
by Pak101.com (few years ago!)
Father: shaadi bachon ka khel nahi
Son: haan pata hai mujhe,
Father: kiya pata hai?
Son: yahi k shadi badon ka khel hai jo bachon k liye khela jata hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat Ko Mazbooti Se Jakhre Rakhti Hai?
Student: MISS, SHALWAR KA NARRA
by tanveer hussain (few years ago!)
Aj ke baat
Kisi ko uske uljhay hue baalo,
ganday or mailay kapro ki waja
se ghareeb na samjho.
Ho sakta hai wo Engineer ho or
uske papers ho rahay hon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar’s 60th B’day
Guest: Why This Bulb In Place Of Candles?
Sardar : Its Dificult 2 Put
60 Candles On Cake So I Put This 60 Watts Bulb!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap: beti Tum Mujhe pehale papa kehti thi, Ab DAD kehti ho? Kya wajah hai
Beti: C dad, papa Kehne se Lipstick Kharab ho jati hai
to dad kahti hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Techar:tumhari zaat kia hai?
Student:pehlay hum butt the.
Pher jutt howe,pher rana ho gae,ab hain darzi aur aage ammi ki marzi
by Sabir shah (few years ago!)
Ek bacha mummy se pitne k baad,
Papa kabhi aap jungle gaye ho ?
Papa- Nahi beta
Bacha- Phir aap itna khofnaak item kahan se pakad laye
by Pak101.com (few years ago!)
Class Mein Food Engineering Ka Practical Ho Raha Tha,
Professor Ne 1 Chuhe Ke Liye Ek Taraf Cake Aur Dusre Taraf Chuhiya Rakh Di,
Chuha Fauran Cake Ki Taraf Lapka,
Dusri Baar Cake Ko Badal Kar Roti Rakh Di,
Chuha Fir Roti Ki Taraf Lapka,
Is Tarah Kayi Baar Food Item Badle,
Magar Chuha Har Baar Food Item Ki Taraf Hi Bhaga,
Professor: “Bus Saabit Ho Gaya Ke Khana Hi Sabse Badi Jaroorat Hai”
Professor Ne Itna Bola Hi Tha Ke Last Line Mein Se Pappu Ki Aawaz Aayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!
Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai
Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge
by Pak101.com (few years ago!)