Mohabbat ISHQ Pyar
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 982 views
Similar Jokes
Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GF-Chand Kitne Hote He?
BF-2,Ek Tum Aur Ek Upar
After Marriage:
Bv-Chand Kitne Hote He?
Pati-Andhi Ho?
Wo Uper Kharbooza Nazar Aa raha He
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan: Sharma k... Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
My Wi-Fi suddenly stopped working
.
.
.
Then I realized that my neighbors haven't paid the bills...
how irresponsible...:-(
by Muneeb Alam (few years ago!)
Banta: chal bahar chalte hai, taazi hawa kha kar aate hai
Santa: Tu chal me Chammaj Plate lekar aaya
by Pak101.com (few years ago!)
Paralyzed ho na ho
Hum blood de chukka sanam
Mari yaar ke endscopy hai
Kaho na Diabeteshai
Hash ap hamara patient hoti
Pagal banaya apne
Kabhi ICU Kabhi CCU
Hamara stethoscope apke pas hai
Operation to hona hi tha
Phir haddi fracture
Om surgery Om
Hypertension for you.
by Pak101.com (few years ago!)
Chahey jitne bhi paren sandel larki0n se Faraz,
A mundey nai drdey,
Sh0r shraba kr dey.. :p ;->
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: You promised me to submit me a paragraph, right?
Student: Yes Sir.
Teacher: And I also promised that if you fail to submit it, I will punish you, right?
Student: Yes Sir, so it will be fair if you break your promise too.
by Pak101.com (few years ago!)
ISHQ Me DOLAT Sari Na Luta Dena..
Mummy Papa Ka Maan Mitti Me Na Mila Dena..
Ghar Se Jo Mily Hen Paise Sabzi K Liye Beta,,
Bazar Ja K Girlfriend Ka RECHARGE Na Kera Dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mohammad Ali (few years ago!)