Pathan
Pathan ki girlfriend ne Pathan se pucha:
Jab hamara mangni ho to tum humain ring de ga na?
Pathan:
Wai Qurban,
zaroor dega
?
?
?
batao ring PTCL pe de ya MOBILE pe?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 820 views
Similar Jokes
MUNNA BHAI: Mamu, apun bachpan mein dus maley ke building se gir gaya tha.
MAMU: Aarey, phir kya hua. Bach gaya ki tapak gaya?
MUNNA BHAI: Yaad nehin hai yaar. Bahut purane baat hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Daughter : Mummy khana kaise banaya jata hai.
Mummy : Pinky, meine kitni baar tumse kaha hai ki apne papa ke kaam
ki baat mujhse mat pucha karo!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Jyotish Ke Paas Kundli Dikhane Gaya.
Jyotish: “Tera Naam Santa Singh Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tujhe Do Ladki & Ek Ladka Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tune Abhi 10 Kilo Chawal Kharide Hai?”
Santa: “Haan, Oye Aap To Antaryami Ho”
Jyotish: “Bete Agli Baar Aana, To Kundli Lana Ration Card Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar apni bemaar murgi bechne bazar le gaya
Admi is ka sar necha kiun hai?
Sardar;ye dehati hai shaher me aa k sharma rahi hai
by Sabir shah (few years ago!)
Santa begum k liye Chhapal lene gaya
Dukandar:Santa ji size to batao
Santa:Yaar wo to mai bhul gaya
aisa karo mere kamar pe nisan dekhlo
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Arz Kia Hy
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Pas Ja K Dekha To..
BUS HI KHARI THI
Yahooo!
Apni Nazr To Bari Taez Hy YAR.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:
Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,
K
Usay Yaad Aaya
K
Bijli 2 Din Se Band Hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Movie Dekhne Ke Baad Pappu Ka Dost Pappu Se
Puchta Hai.
Dost: “Titanic Dekh Kar Kya Sikha?”
Pappu: “Sikha Vikha Kuch Nahi,
Abhi Tak Soch Raha Hoon Ki Aise Mast Moke Par Bhi
Koi Painting Kaise Kar Sakta Hai“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne..
by itrat batool (few years ago!)