Sardar
ik sardar footboll ki team khelny gay to apni taraf hi 4 goal ka diye logon ny pocha sardar sahib apni taraf hi q goal kar rahy ho sardar replied that.......wo mje kaRNy hi nai dete me kia karon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Ram Chandra Keh Gaye Siya Se Aisa Kalyug Aayega.
Wah Wah..Ram Chandra Keh Gaye Siya Se Aisa Kalyug Aayega
Volume Kam Kar Pappa Jag Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai :P
by dracula (few years ago!)
After the 2nd test match, Michael
Clarke's mother called him and
said:
Beta, thoda Paani laa de... Tere
karan subah se hichki aa rahi
hain... Pura India yaad kar raha
hai mujhe'
by Pak101.com (few years ago!)
Bhakt-Baba mujhe koi naukri nahi mil rahi
Baba- Ye kutta bohot aa raha hai? Kabhi kisi kutte ko khana khilaya
Bhakt-Nahi baba,hamare wahan kutte nahi milte
Baba-Esi liye to kripa ruki hui hai, Koi baat nahi mujhe hi khaana khila dena
by Pak101.com (few years ago!)
1 aadmi ne 1oo times blood donate kar ke record banaya. blood bank walo ne uski wife ka samman kiya, ye kahte hue, " ke aap ne nahi piya.... tabhi toh hamne diya ".....
by Pak101.com (few years ago!)
A boy was going with his girlfriend.
Friend asked: Who is she?
Boy: My cousin
Friend: Last year she was my cousin
by Pak101.com (few years ago!)
FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.
by Pak101.com (few years ago!)
Basant : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News, we will celebrate it. Basanti : Shadi se pahle bapuji ko bataya tha ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)