Sardar

A Lady calls a sardar for repairing door bell

Sardar didn't come for four days.

Lady asks why you come after i repaired my Bell?

He replied: I came & press the bell,button but no body opened the do

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

BABY IN A BLENDER...

Why do you put a baby in a blender feet first?
So you can see the expression on its face!

by khalid hussain (few years ago!)
Laloo Ka Naam Roshan

Lalu Prasad Yadav ka funny beta 1000 Watt ke bulb par Lalu Yadav ka naam likh raha tha.

Lalu Yadav: Bitwa, e ka kart ho?

Funny Beta: Aapka naam roshan kar raha hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Tum Kyun Shanti Se Soye Ho

Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.

Ek Pagal Chup-Chap So Raha Tha.

Doctor Ne Puchha: “Tum Kyun Shanti Se Soye Ho?”

Pagal: “Main Mar Chuka Hoon, Isliye To Sab Ro Rahe Hai

by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Ko Doctor Ne E.C.G Test

RAAZ Ko Doctor Ne E.C.G Test Karwane Ka Kaha

Lekin Wo Test Ka Naam Bhool Gya

Thori Dair Sochne Ke Baad-

"Bhai Hamara CNG Kar Do"

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj sunday hai

Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.

Patni: teen kyu?

Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye.

by Pak101.com (few years ago!)
Police-Aap Belt Pehen Kar drive

Police-Aap Belt Pehen Kar drive kar rahe hai aapko Rs. 5000 ka inam diya jata hai Aap iska kya karoge

Santa-main is se apn driving license bannaunga...

by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai M.B.B.S On Practice

Munna Bhai nay pehlay din office khola to bara khush tha. Us ki secertary nay bataya ke bahar aik aadmi aaya hai.

Munna bara khush hua aur usay andar aanay ke liye kaha. Us ke andar aanay say pehlay Munna nay socha ke us par impression dalna chahiye aur phone utha ke batien karnay laga.

Haan Haan, 500 rupay fees hai, apun 10 baje tak betha hai idher, is say late nahi karnay ka, apun bahut busy hai.

Us ke baad us nay phone rakha aur aanay walay say poocha 'Beth na Maamoon, apun teray liye kya kar sakta hai.

Man: Mien yahaan phone sahi karnay aaya hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Ye Tab Ki Baat Hai

Ye Tab Ki Baat Hai Jab Santa Chota Thha Aur 5th Class Mein Tha.

Teacher Ne Us Se Pucha: “Is Duniya Ka Sabse Purana Animal Konsa Hai?”

Santa Soch Ke Bola: “Zebra”

Teacher Hairani Hote Hue: “Wo Kaisi?”

Santa: “Ji, Wo Blck And White Hai Na Isliye“

by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya n Peeliya putting bomb

Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .

Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to kya hoga .

Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai

by Pak101.com (few years ago!)
”Sabse bada challenge kyahai?”

Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya
hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur
last me likh dena, paas karke dikha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook