Funny
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Shakespeare Said: If There Is A Single Dollar In Your Pocket Then.
.
.
.
.
Convert It Into Indian Currency,
And Buy A Pepsi Of Rs.30 Aur 20 Rupaye Ke Samose Bhi Le Lena,
Aur 3 Ki Gold-Flake Aur 2 Ki Tara Gold Pan Masala.
Wah Dada Wah Cha Gaya Sahkespare.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Main ne tumhain baghair dekhe shadi kr li.
Shohar: Aur meri sharafat dekho,
Main ne dekh kar bhi inkar ni kiya..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Auto Mechanic Under the car.
Chotay … 17 number ka paana dey..
…………….. aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!
Kuttay k Bachay …!!
Hath me dey …!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Malika sherawat ko airport custom par check
karate huye puchha gaya madam iss tifin box main
kya hain.
Malika sherawat: umm tang mat karo isme mere
kapade hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: My dad was an extremely brave man. He once entered a lion’s cage.
Banta: He probably got a lot of applause ven he got out.
Santa: I didn’t say he got out.
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Santa and Engineer Banta loved same girl.
Er. Banta started giving an apple 2 d girl everyday.
Dr. Santa: Why?
Er. Banta: An apple a day keeps d doctor away!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din unki taraf mounh ker kay lait gayee
tou baray pyaar say kehnay lagay " aray begum aaj hum say kutch narzgi hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BV Kitchen Se Boli: Sunty Ho, Main Din ba Din Khoobsurat Hoti Ja Rhi Hn
Shohar: Acha Wo Kaisy
BV: Ab to Mujh Se Rotiyan Bhi Jalny Lagi Hain
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?
.
.
.
Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Will u love me after marriage also, jaisa ab karte ho?
..Boy: This depends on your husband,If he allows me.
by hearthackervsgirls (few years ago!)