Malija sherawat
Malika sherawat ko airport custom par check
karate huye puchha gaya madam iss tifin box main
kya hain.
Malika sherawat: umm tang mat karo isme mere
kapade hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Santa: Drinking n driving dono nalo naal nai ho sakde.
Banta: Y?
Santa: Je speed breaker aa gaya taa peg dul jau.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar train ki patti pay leta hoa tha. Ek
banday ne pocha: ye kiya kar rahe ho. Train aye to
mar jao gay.
Sardar ne jawab diya: mere uper say hawaye jahaz
chala gya to train kiya cheez hai :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati: Agar mein mar gaya toh mere marne ke baad, kyaa tum doosri shaadi karogi ?
Patni: Nahi… main apni behan ki saath rahungi. Aap Kya Karoge ?
Pati: Mein bhi tumhaare marne ke baad tumhari behan ke saath rahunga…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne
pocha : Oper kyo aya?
Sardar: Apple Khanay
bandar: Yeh to aam ka darakht hai
Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjus-Jao.
2 dukano se 3-3 kabab le k aao.
Servant-Janab..
6 ikhatte kyu nahi.
Kanjus-Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz Zyada mileygi
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
ek dihati nay "A" say "Z" tak angrazi(english)
k horuf(words) yaad karliya.
ek din os ki mulaqat ek shahri say huvi.
os nay shahri say pucha,
"tom kitnay paday ho?"
shahri nay kaha"BA" tak,
dihati ye sun kar hansa aor kaha "wah baboo,
do harf padliya aor wo b ultay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu Ghar Der Se Pahucha Aur Ghar Mein Darte Darte Enter Hua
Father: Kahan Tha Ab Tak, Itna Late Kaise Hua,
Pappu: Papa, Friend Ke Ghar Tha,
Yeh Sun Kar Unhone Sabhi Khaas Doston Ko Phone Laga Diya,
Friend 1: Ji Uncle Yahi Pe Tha, Just Ghar Ke Liye Nikla Hai,
Friend 2: Yahi Hai Uncle Toilet Gaya Hai, Baat Karau Kya ?
Friend 3: Uncle Ji Woh Padh Raha Hai….
Best Friend: Friend 4: Haan Papa Boliye, Kuch Kaam Tha !!
Kyunki Har Ek Friend Zaroori Hota Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The teacher of the school geography class was lecturing on map reading.
After explaining about latitude, longitude, degrees and minutes the teacher asked:
"Suppose I asked you to meet me for lunch at 23 degrees, 4 minutes north latitude and 45 degrees, 15 minutes east longitude...?"
After a confused silence, little Johnny volunteered - "I guess you'd be eating alone!"
by Pak101.com (few years ago!)