1 Adm¡ Ne Pathan Se
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?
.
.
.
Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 832 views
Similar Jokes
'In a group 3 friends were explaining to their 4th Pathan friend that Pathan’s a....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Garib Ladke ki shadi ho rahi thi
Pandit- Kaho mai apna sab kuch
apni Biwi ko deta hu..
.
.
.
.
Piche se awaz aayi-
"Lo bhai,
Bechare ki cycle bhi Gyi
by Pak101.com (few years ago!)
1child 1Re. ka coin kha gaya. Kuch din bad poty mei uska coin bahar aa gya to child maa se bola-
AAJ BAHUT DIN BAD FASI HUI PAYMENT MILI HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:
by khalid hussain (few years ago!)
The teacher was reviewing counting with her first-grade class.
"Jackie," she asked, "can you count to 10 without mistakes?" "Yes," said Jackie, and she did. "Now, Fred," said the teacher, "can you count from 10 to 20?" "That depends," said Fred, "with or without mistakes"!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband gusse may:aaj tmne ye kesa khana bnaya hy?
Bilkul Gobar jesa!!
Wife: uff Mairey khudaia!! Iss Admi ne kia kia chakkha huwa hai.;
by Pak101.com (few years ago!)
sardar to his wife: Darling, years ago you had a figure like Coke bottle.
Banto: Yes darling I still do, only difference is earlier it was 300ml
now it’s 1.5 ltr.
by Pak101.com (few years ago!)
Eid mubarak
Pathan ko gali me para 100 ka note mila,
Jis pe likha tha
“EiD MUBARAK”
Pathan ne chup k se note jeib me rakhte huye kaha
“KHER MUBARAK.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
molazim hotel manager se: “upar ka mosafir shakayat kar raha tha ke raat barish main chat se is kadar pani tapka ke who sir se paoun tak nahaya gya.” Manager “theek hay ,is ke bill main nahane ke paise bi shamil kar lo.”
by Abdul Basit (few years ago!)
Ap
ko
DIL KI GEHRAIYON
se
.
E
.
E
.
E
.
EI
.
EI
.
EI
.
EID
.
EID
.
EID
.
EIDHI
FOUNDATION
Ki
Help
KARNI
Chahiye.
Shukria!;)
Tm log to bs
Eid manalo har mahine.
by Mazhar Khan (few years ago!)