1 Adm¡ Ne Pathan Se

1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?
.
.
.
Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 832 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

In a group 3 friends were explaining

'In a group 3 friends were explaining to their 4th Pathan friend that Pathan’s a....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Garib Ladke ki shadi

1 Garib Ladke ki shadi ho rahi thi

Pandit- Kaho mai apna sab kuch
apni Biwi ko deta hu..
.

.

.

.
Piche se awaz aayi-
"Lo bhai,
Bechare ki cycle bhi Gyi

by Pak101.com (few years ago!)
1child 1Re. ka coin kha gaya

1child 1Re. ka coin kha gaya. Kuch din bad poty mei uska coin bahar aa gya to child maa se bola-
AAJ BAHUT DIN BAD FASI HUI PAYMENT MILI HAI.

by Pak101.com (few years ago!)
bhikari ne aaawaz lagae

Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:

by khalid hussain (few years ago!)
With or without mistakes

The teacher was reviewing counting with her first-grade class.

"Jackie," she asked, "can you count to 10 without mistakes?" "Yes," said Jackie, and she did. "Now, Fred," said the teacher, "can you count from 10 to 20?" "That depends," said Fred, "with or without mistakes"!

by Pak101.com (few years ago!)
Husband gusse may

Husband gusse may:aaj tmne ye kesa khana bnaya hy?
Bilkul Gobar jesa!!

Wife: uff Mairey khudaia!! Iss Admi ne kia kia chakkha huwa hai.;

by Pak101.com (few years ago!)
sardar to his wife

sardar to his wife: Darling, years ago you had a figure like Coke bottle.

Banto: Yes darling I still do, only difference is earlier it was 300ml
now it’s 1.5 ltr.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Eid mubarak
Pathan ko gali me para 100 ka note mila,
Jis pe likha tha
“EiD MUBARAK”
Pathan ne chup k se note jeib me rakhte huye kaha
“KHER MUBARAK.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hotle manager

molazim hotel manager se: “upar ka mosafir shakayat kar raha tha ke raat barish main chat se is kadar pani tapka ke who sir se paoun tak nahaya gya.” Manager “theek hay ,is ke bill main nahane ke paise bi shamil kar lo.”

by Abdul Basit (few years ago!)
Ap ko DIL KI GEHR

Ap

ko

DIL KI GEHRAIYON

se

.

E

.

E

.

E

.

EI

.

EI

.

EI

.

EID

.

EID

.

EID

.

EIDHI

FOUNDATION

Ki

Help

KARNI

Chahiye.

Shukria!;)

Tm log to bs

Eid manalo har mahine.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook