My wife is mad at me again.
Monty: My wife is mad at me again.
Bartender: Why is that?
Monty: When I opened the front door this morning, her mother was on the step with her suitcases. She said, "Can I stay here for a few days?"
I said, "NO PROBLEM!" and shut the door.
by Pak101.com (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Free stay
Free breakfast
Free lunch
Free dinner
Free trust
Free security
Don't loose this opportunity just dial 15 & say
ULLU K PATHAY .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ho mera kam in fakiron ko sms karna,
In kanjoso garibon ka inbox bharna,
Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,
Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan shadi ki raat ko room mai gaya to dulhan ne doodh ka glass diya aur romantic awaz mai pucha: "Aur Kuch?"
Pathan: Haan baji, agar Tiger Biscuit bhi mil jaye to maza ajaye !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Golden words
agr tm kisi ko chaho or hasil na kar sako to
fittay moon
balkeh durr fittay mun lakh di laanat tuwadi aashqi te
number menu de dio
by Sabir shah (few years ago!)
Santa-Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?
Banta-Yaar Larki To Maine Phansa li thi.
Par Tum Logo ne ye Mohalla hi Chor Diya. :-
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Apni Pregnant Wife Ko $m$ Kia
"KESi HO"
Thori Dair Baad Pathan Khushi Se NaachneLaga...
Kiun K Mobile Par Report Aai:
"DELIVERED"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jota chupai ki rasm k waqt dulhay ki 1 sali ne kaha: main 1100 lungi
2nd sali boli: main to 2100 lungi.
Peechay se 1 SARDAR bola 2310 lay lo, us main FM bhi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Daaru Ki Wajaah Se Barbaad Hue Santa Ne Kasam Li Ke Sharaab Kabhi Nahi Peeunga Aur Ghar Se Daaru Ki Saari Khali Bottles Fekne Laga.
1st Bottle Fenk Ke Bola: “Teri Wajah Se Meri Naukri Gayi”
2nd Bottle Fenk Ke Bola: “Teri Wajah Se Mera Ghar Bika”
3rd Bottle Fenk Ke Bola: “Teri Wajah Se Meri Biwi Chali Gayi”
4th Uthayi To Woh Bhari Hui Thhi, Kuch Soch Kar Bola
“Tu Side Mein Ho Ja Iss Mamle Mein Tera Koi Kasoor Nahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer: Just Imagine You Are On Third Floor And It Catches Fire
How Will You Escape?
Sardar: Simple
I Will Stop My Imagination!
by Mohammad Ali (few years ago!)