Ek ek minute qeemti
Waqt Zaya Na Karo.
Ek Ek Minute Qeemti Hai.
Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.
Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala
Bolay:
"Bus Ek Minute Aur" :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Biwi apne shohar se: Tum tau kehtay thay k shadi k baad bhi mujhe bht pyaar karogay...
..
..
..
Shohar: Tau mujhe kia pata tha k tmhari shadi mujh se hi ho jayegi :D :D :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Boy : Why You Did Not Close Your Eyes When I Kisses You ?
.
.
.
.
….
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse Se 500 Rupy Chura Liye The …
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Doctor:Lambi Saans Lo Aur Kuch Mahsoos Karo
.
Kid: Ok
Lady Doctor:What do You Feel Now
.
Kid: your body
Spary Is Amezing
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Apny Bety k liye
Rishta leny gaya
.
.
.
.
.
Larki Walay : Abhi to hamari Beti
Parh rahi hai.
.
.
Pathan : Chalo hum
1 Ghanty k baad aaye ga...:-p
by @irha@ (few years ago!)
Teacher ne 1 cote bache se pucha tumhare papa ka nam kya hai ?
Child - abhi nam nhi rakha hai . Pyar se papa papa kehta hu...
by Pak101.com (few years ago!)
Raaaaaaaaaaaabert iss harami ko liquid oxygen may daal do ! Liquid issay jeenay nahi day gaa, oxygen issay marnay nahi day gaa!
Sheeshe ko sheesha kat ta hai, lohe ko loha kat ta hai, tujhe paagal kutta katega.
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Dad, what is an idiot?
Dad: An idiot is a person who tries to explain his ideas in such a strange and long way that another person who is listening to him can"t understand him. Do you understand me?
Son: No
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Kal tum school kyon nahi aye thay?
Pathan: Mujhe bird flu hogaya tha
Teacher: Ye to murghiyon ki beemari hai
Pathan: Apne mujhe insan chorha hi kab hai roz murgha bana deti hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: Papa 1 Larka baar baar mujhe I LOVE YOU Bolta Hai.
Kya Karon?
Papa: Beta Us se shadi kar le.
Zindagi Main agar dobara bol de to Mera Naam Badal Dena. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"
by HAQ (few years ago!)