Itne kum marks..??
Baap:
Itne kum marks..??
2 thappar lagne chahiyen.!!
Beta: Han papa!
mein nay to us kameenay mastar
ka ghar bhi dekh liya hay…!!
by khalid hussain (few years ago!) / 911 views
Similar Jokes
Ek Din School Mein Teacher Ne Pappu Se Ek Sawal Puchha?
Teacher: “Pappu Batao, Salwar Ke Nade Ko English Mein Kya Kehte Hai?”
Pappu: “Ji Mam, P.H.D.”
Teacher Hairan Hokar: “Iska Kya Matlab Hai?”
Pappu: “Ji, Payjama Holding Device.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Tum Shadi Shuda Ho?
Pathan:
Han, Humara Aurat Say Shadi Hua Ha
Sardar:
Bewakuf, To Kia Mard Se B Shadi Hoti Ha
Pathan:
Han Humara Bahen Ka Hua Ha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Office jate waqt Rumal, Chasma & Mobile
bhool gaya
Niche se wife ko bala de do
Wife ne Chasma phenka toot gaya, Mobile phenka
toot gaya
Santa: Tum rahne do me rumaal lene upper hi aa
raha hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
HEIGHT OF LAZINESS:
Boy: Papa 1 glass pani de do
papa: khud le lo.
BOY: plz de do na
Papa: Ab manga to thapar maronga.
Boy : Thapr marne aao to pani lete aana
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor Ne Khansi K Mareez Ko
Motion Lagnay Ki Dawa Day Di.
Compouder:
Aap Ne Motion Ki Dawai Kyun Di?
Doctor:
Ab Wo Khansney Se Pehlay
100 Dafa Sochay Ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy After Watching
"Singham"
DAD: Beta Tumhare Result
Ka Kia Hua
....
.
.
.
.
Boy: Kuch Bhi Kerne ka Lekin
Mera Ego Hurt Nahi Kerne ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
USA:We 1st landed in Moon.
Rus:We 1st landed in Venus.
Santa: 1st landed in Sun
USA: U cant. Its too hot
Santa: We landed at Night
by Pak101.com (few years ago!)
1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.
Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jailer- Tum jail me kuyn ho?
Santa- Maine Bank Luta. Lekin Paise wahi ginane lag gaya Qki waha likha tha Counter Chhodne se pehale paisa Gin lo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?
Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!
To maine use paise nahi diye..!
by Mohammad Ali (few years ago!)