MC k hotel main
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha
hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas
garam ho raha hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1308 views
Similar Jokes
Gusse Ka Aana "Mard" Hone K Nishani Hai...
.
.
.
.
Magar...
.
.
.
.
.
.
.
.
Gusse Ko Pee Jana
"Husband" Hone Ki Nishani Hai...!! :D
by Pak101.com (few years ago!)
Satna: Ek bar mere upar se scooter nikal gaya, par fir bhi muje kutch nahi hua.
Banta: Yeh to kutch bhi nahi... Ek bar mere upar se aeroplane nikal gaya, me fir bhi bach gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
3 Pathan Raat Ko Car K
Derwaze Band Hony Ki Waja Se
Andar Hi Phans Gaye Thy ...
Aur Soch Rahe Thy k
Car Main Se Kaisy Nikla Jaye?
1st Pathan:
Yar Aisa Krty Hain k Engine k
Rasty Niklne Ki Koshish Krty Hain.
2nd Pathan:
O Nai Yar,
Diggi k Raste Niklty Hain.
Aur 3sra Jo Un 2no Ki Batain Sun Rha Tha, Bola:
Yar Jo Bhi Krna Hai,
Jaldi Karo Barish Hony Wali Hai,
Aur Car Ki Chhat Bhi Nhi Hai
by nabeel (few years ago!)
Santa: bhaisaab, yahaa se mumbai kitna door hai?
Vyakti: 400 km.
Santa: baap re, mujhe aaj hi vaapas lautnaa hai. mumbai se yahaa tak kitnaa door hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Without shaadi Spiderman
Shaadi ke din superman
Shaadi ke baad Gentleman
Aur
B.V khobsurat ho toh saari umar watchman..
by haleema sadia (few years ago!)
BOY: Tum Shadi K Bad Apne Liye Alag Ghar To Nahi Mangogi?GIRL:Nahi me aisi Ladki nahi hu.Tum Apni ma Ko Alag Ghar Dila Dena!
RISHTA WAHI, SOCH NAYEE
STAR PLUS
by Pak101.com (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
Kehty Hain Larki K Hath Ma
Barkat Hoti Hai,
Bilkul Sahe
Q
K
2 Inch Ki CheeZ Hath Ma Do To 6 inch Ki Kr Deti Hai,
laga pogo
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhakt-Baba mujhe koi naukri nahi mil rahi
Baba- Ye kutta bohot aa raha hai? Kabhi kisi kutte ko khana khilaya
Bhakt-Nahi baba,hamare wahan kutte nahi milte
Baba-Esi liye to kripa ruki hui hai, Koi baat nahi mujhe hi khaana khila dena
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Baboo 10 Rs. ka sawal hai, chaay (Tea) peenee hai.
Aadmee: Lykin chaay tu 05 Rs. ki aati hai.
Bhikari (sharmatay hoay): Woh meri girl friend bhi saath hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)