Funy qaul
Kisi k shakal dekh k us ka mazak mat uraho
hu sakta hai us ne ap se ziyada larkian phansa rakhi hun
by Sabir shah (few years ago!) / 1054 views
Similar Jokes
pati patni ki zabardast ladai ke bad patni bhagwan se boli
"agar ye galat he to inhe uthalo aur agar me galat hu to mujhe vidhwa bana do".
by Pak101.com (few years ago!)
35 Sal Ki Lady Balcony Se Niche
Kachre Ke Dibbe Me Giri.
.
Ya Dekh Kay Santa Nay Kaha
Husband Zyada He Shokeen Lagta Hai
Werna Abhi 5 10 Saal Aur Chal Sakti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
biwi ko thapad marne ke baad pati bola ki aadmi usi ko marta hai jisse wo pyar karta hai biwi ne bhi repply mai kheech ke 2 mare aur dheere se boli aap kya samjte ho mai aapse pyar nai karti
by Pak101.com (few years ago!)
Indian:
Humare Mulk Me Taj Mahal Hy
“Lekin Uske Andar Parinda B Par Nahi Mar Sakta”
Missri:
Humare Mulk Me Itna Husn He
“Lekin Kisi Larki Ko Koi Touch B Nahi Kr Sakta”
American:
Humare Mulk Me Esi Police Hy
“K Koi Hiley To Police Pohnch Jati Hy”
Pakistani:
Hum Woh Qoum Hein
K “Misar” Se Larki Utha K
“Taj Mahal” Mai Date Maar K Wapas Aa Jaen Tab Bhi “America” K Abbay Ko B Pata Naa Chale.
*Proud To Be Pakisani*
by Pak101.com (few years ago!)
Two Guys Are Chatting.. Guy A: “I’m Going To Bring My Wife To Australia For Our 20th Anniversary.”
Guy B: “Oh.. That’s Cool. What About Ur 25th Anniversary?”
Guy A: “I Will Go Back To Australia To Bring Her Back.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
jab Koi Ladki Ghar Se Bhaag Jane Ki Dhamki De,
.
.
.
To Uske Maan-Baap Ko Chahiye Ki,
Use Ganja Kar Ke Ghar Bitha De,
Paanch Mahine Tak Bhagne Ka Naam Nahi Legi……… Takli.
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...
Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Only 1412 Days Remaining for ICC Cricket WorldCup 2015.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I'm so excited.
(MISBAH):-D
by Pak101.com (few years ago!)