Is dress ki kya price
Girl: Is Dress Ka Kya Price Hai
Shopkeeper: Sirf 5 Kiss
Girl: Aur Us Dress Ka
Shopkeeper:10 Kiss
Girl: Dono Pack Kar Do Bill Papa Dege
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Why do Indian women want same husband in next life too??
.
.
Bcoz
.
.
Efforts taken by her to change him in this life will not b wasted!! ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik admi chabi se kan khurj raha tha
sardar gaur se dekhta raha aur kaha agr ap start nai ho rahe to dhaka laga dun.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek aurat coma main chali
gai . . .Pati murda samjh kr jalane
chala ....
Raste main arthi khambe se
takrane se aurat ko hosh agaya...
1 saal bad aurat sach main mar
gai . . .
Sab log RAM RAM SATYA hai
bolty ja rahe thy
. Lekin .
Pati ki zuban pe ek hi baat thi
KHAMBA BACHA ke.
by Pak101.com (few years ago!)
Autowala: Sab 30 rupiya hua.
Santa: Ye le 15 rupe.
Autowala: Ye to beymani hai
Santa: Abe beymani kasi, tu b to baet k aya hai, adha tu de.
by Pak101.com (few years ago!)
*Wife was teaching Grammar*
Wife: "I am Beautiful",
Which tense is this?
Santa : Past tense!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
A Man Had An Accident
In His New BMW
When Cops Arrived,
Man Cried
..."Officer My Brand New
Car ! ! "
Cops Says:
"Your Materialistic
Nature Makes Me Sick And
You R So Blinded By Money,
You Haven't Noticed That
Your Left Arm Has Been Cut
Off In The Accident !"
Man Looks At The
Left Arm N Yells . . .
"OH MY GOD -
My ROLEX"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1shaikh kangal ho gya to us ny apni BIWI se kaha
bachon ko un k nanky bhej do
R tum apni ami k ghar chali jao
Mera Allah malik
Main apny susral chala jata hon.
by Pak101.com (few years ago!)
1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he
2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri
kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?
1st- bhai, wo light or t.v band karde
by Pak101.com (few years ago!)
Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal he…??
Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.
Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)