i offer my opponents
I offer my opponents a bargain:
if they will stop telling lies about us,
I will stop telling the truth about them.
by Abdul Sami (few years ago!) / 1101 views
Similar Jokes
Boy: Tum WhatsApp Per Ho?
Girl: Nahi Me Ghar per Hun.
Boy: I Mean WhatsApp Use kerti ho?
Girl: Nahi Me Fair & Lovely Use Kerti Hun
Boy: Aray Meri Maa, Tumhen WhatsApp Chalana Ata Hai?
Girl: Nahi, Per Tum Chala Lena,
Me Pichay Beth Jaun gi..;-p
Boy Shocked..;-)
by lescol (few years ago!)
Ladki ke shadi me uska ex-boy friend vi aaya tha
Wo bahut smart lag raha tha, sabi ne usse pucha kya aap hi
dulhe ho
boy - nahi me to semi final me out ho gaya tha final dekhne
aya hun
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: Maine Khat Likha Tha K Meri Shadi Per Ana
Tum Q Nahi Aye?
Dost: Mujhe Khat Mila He Nahi
Pathan: Maine Likha Tha K
Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaror Ana.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia Admi Hosh Ma Aa Ke Bola: Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Insult On Facebook:
-
Girl: “Why U Like All My Comments, Posts & Photos?”
.
.
.
.
Boy: “Because I Wanna See Unlike On Them All.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: I played chess against Viswanathan Anand but I lost..
Banta: You are a fool. He is the world champion in chess, how can you win against him.
Santa: Thats why I asked him to play Left Handed but I still lost.
Banta: You are an idiot.
He is actually Left Handed
by Pak101.com (few years ago!)
Old Man: Putar mere dand (teeth) lai ke aa.
Putar: Bapu roti te bani nahi hai.
Old Man: Roti nahi khani, sahmne vali buddhi nu smile deni hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan apni unparh BV say:
Pathan apni unparh BV say:
Chal honeymoon per chaltay hain.
Wife: Nahi mujhe kapray dhonay hain tum meray bhai ko lay jao.
Pathan:O Yessss !!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Aadmi Raat ko apne ghar gaya.
Darwaza knock kia.
Biwi: Kon?
Admi: Guddu ka Abbu!
Biwi: Haye main Marr Jaawan,
Phir Andar kon hai?
by Pak101.com (few years ago!)