what is the mostDANGEROUS

what is the mostDANGEROUS Alphpet?








W





bcoz all worries start with W



who?
why?
when?
which?
where?
War?
wine?
Women?






and most important











"WIFE"

by Abdul Sami (few years ago!) / 809 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai

Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Suddenly Santa bolta hai: Jaldi chalao, fast nahi to hame kachhe raste se jana parega
Driver: Kyon

Santa: are bewkoof padha nahi, Ye sarak to Haridwar jaane wali hai, pata nahi kabh chali jaye

by Pak101.com (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek

Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?

Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Excitement in Examz!!!…

Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…

Same rules should be applied in Examz!

(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.

(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.

(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.

(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.

(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa calls WHITE HOUSE

Santa calls WHITE HOUSE
Santa: I want to become the next president of USA.
Obama: Are u an Idiot?
Santa: No, Why? Is it Compulsory to be an Idiot?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gabar To Sambha

Gabar: Sambha Gande..

Sambha: Tu Ganda tera pura Khandaan Ganda Saale.

Gabar: Sambha!! Namakharam GUN-DE-GUN

by Pak101.com (few years ago!)
3 mahene bad beta

Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.

Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?

Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?

Santa: 3 mahine.

Biwi: Aur meri shadi ko?

Santa: 3 mahine.

Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?

Santa: 3 mahine baad.

Biwi: Total kitne mahine ho gaye?

Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hdfc Ka Malik

Teacher : Tere Papa kya karte hain

Santa:Sir HDFC ke Malik hai

Teacher: Wah Wah HDFC Bank ke Malik hain

Santa: Nahi Sir,
Hiralal Dahi Bade & Faluda Center ke Malik hain

by Pak101.com (few years ago!)
Police Sardar officer se:

Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
AAG PER QABO

Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag
Gaee
Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay
Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40
Minute Lagay

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar To His Frnd

Sardar To His Frnd,
Ask Me Anything I Will Answer In English,

Frnd: Ok ‘Agarbati’ Di English Das.?

Sardar: Le Das, Ay Kera Mushkail Ay,

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook