Wife tumhain...
'wife
tumnay mujay shadi say pahlay kio nahi
bataya k tumhari pehli hi rani naam ki wife hay ?
husmand
maine bataya to tha k mein tume rani ki tarah rakho gaa'
by Abdul Sami (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Sardarji went to toilet ten times within half-an-hour.
Somebody asked,“Sardarji aapko chain nahin hai kya?”
Sardar : Hai to sahi, par khul nahin rahi!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Bachpan vich maan di gal suni hondi te aj a din na
vekhna painda.
Wakeel:
Kya kehti thi tumhari maan?
Sardar:
Anni deya jadon gal e nien suni tey fer dasaan ki.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Bus Me Ja Raha Tha
Samney Bethi Ek Aurat Apny Bety Ko Bar bar ye hi Bol Rahi Thi
Beta Jaldi se Ye Biscut Kha lo Warna Me Un Uncle Ko De Dun gi
Jab us orat ne chothi bar ye hi alfaaz bole to pathan ghusse se Bola:
O baji Jaldi Fesla Karo,
biscut k chakkar me Hum 4 Stop Agey aa gaya Hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: mje kia gift 2ge..?
Boy: kia chahye..?
Girl: Ring..
Boy: ring dunga pr YES nai krna.. Balance km hai..:P
by Pak101.com (few years ago!)
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.
Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui…
Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.
Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.
Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.
Aur bola, “Aalia … JAIL …. Woh Ferrari ka driver mar gaya kya ??
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Do you have trouble making decisions?
Student: Well...yes and no.
by Abdul Latif (few years ago!)
Aik kanjoos k ghar ko aag lag gai wo ghar ko bacha nai saka
pata hai kiun?
;->
kiun k wo pori raat fire-brigade ko miss calen deta raha
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan 2nd Se!
Is Ki English Kya Hogi?
“Mujhe Roza Lag Raha Hai”
2nd Pathan!:
Khocha Bohot Easy Hai.
“The Roza Is Touching To Me”
by Pak101.com (few years ago!)