My heart
Girl:- My heart like a mobile in that u r a sim
card.
Boy:- I m very happy.
Girl:- Don’t be too happy
if I get a new offer I will change the sim card
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Pathan 2 Sardar.
Tujhe apna Computer bara krna hai?
Sardar: Haan yaar..
Pathan: To Computer me se windows
nikal k darwaza lagwa le:)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ik husband apni wife ke kirya kram (cremation) kar ke ghar lot raha tha.
Tabhi asman me jor se bijli chamki aur badal garje.
Husband bola: Lagta hai pohonch gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Why did the redneck cross the road?
A: He wanted to sleep in the ditch on the other
side.
by khalid hussain (few years ago!)
Railway Station pe shohar Bv ko leny gaya
Bv: dekho wo admi kitna khush dikhai de raha hai
or tum ?
Shohar:Wo apni Bv ko chorny aaya hai leny nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
santa- tum meri shadi me aoge na?
banta- main un logo me se
nahi jo musibat ke samay dost ko
akela chhod de
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Dad, wo samne walon ka larka
mujhey bohat tang krta hai
Dad:Main abhi usey police
k hawaley krwata hoon
ta k usey sakht saza miley
Girl:Oh no Dad,
Main usey is se bhi sakht or mustakil
saza dena chahti hoon
Dad:Kiya matlab
Girl:Dad aap meri us se shadi kar dein
Dad:Waah beti waah,
intqaam leney mein bilkul apni maa pe gayi ho..:-)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
2 girlz in Bus
Fighting 4 Seat
1st
me bethungy
Pehli me aai hu
2nd
Pehlay me aai hu
Boy:
Ary bhai jo umar
me bari hay wo
beth jaey
Both grlz:
Baji pehlay aap :)
by tahir bashir (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport. As there was huge rush the security guard told Laloo "WAIT SIR" For which Laloo replied “75Kgs” and moved on…
by Pak101.com (few years ago!)
1 BANIYA mrte time bola-Meri Biwi kaha hai.
Biwi-Mai yha hu.
MERA BETA? Ha papa
Or BETI? papa hm sb aapke pas hi hai.
TO Haramkhoro DUKAN PE Kaun Hai??
by Pak101.com (few years ago!)
Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega
SANTA : Mujhe Chalnewala Nahi
Likhnewala PEN Chahiye
by hearthackervsgirls (few years ago!)