Khushi ki waja
Railway Station pe shohar Bv ko leny gaya
Bv: dekho wo admi kitna khush dikhai de raha hai
or tum ?
Shohar:Wo apni Bv ko chorny aaya hai leny nahi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Dil me nafrat le k bethe ho humri hi mehfil me humare hi lye
faraz
chalo shabash dafa ho jao
by Sabir shah (few years ago!)
A Pathan Teacher Gives Dictation Test To Students,
Last Bench Students:
We Are Not Able To Hear You SIR,
Pathan : "OK I'LL WRITE ON THE BOARD ......"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Jab School Mein Padtha Thha Tab Vo Ek Din School Mein Ek White Aur Ek Black Shoes Pahan Ke Chala Gaya.
Sir Ne Ye Dekha To Gusse Se Bola: “Abhi Ghar Ja Aur Shoes Change Karke Aa”
Santa Masumiyat Se Bola: “Sir Ji Koi Fayda Nahi, Ghar Mein Bhi Ek Black Aur White Shoes Hi Pade Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw!
Hino Ka Baap, Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher : Correct the sentence, “A bull and a cow
is grazing in the field”
Student : A cow and a bull is grazing in the field
Teacher : Why?
Student : Ladies first.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A donkey kicked sardar & ran away, sardar ran to catch the donkey.
He saw a zebra and started beating it and said, ‘Sala tracksuit pahan ke dhoka de raha hai’.
by Pak101.com (few years ago!)
Mazak ki bhi ek Had
hoti
hai...:-/
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj apni hi dost ne class
room me keh diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
"ParhNe De YaaR...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Grl: I love you
Boy: I love you to
Grl: kitna pyar karate ho?
Boy: Jitna tum karti ho
Grl: kamine Iska matalab tu b time paas kr rha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Aadmi Pathan Ko Maar Raha Tha Logon Ne Pocha K Kyun Mar Rahe Ho????
Wo Bola
Sala 1 Ghante Se Poch Raha Ha K....
"New Year" Ki Namaz Kahan Hoti Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar apne tota SE :Mitthu,
Jalebi khyega
TOTA : Bagairta Khud Kha le.
Phle Mirchi khila-khila k
Bawaaseer karwa di ab Sugar
bhi krwyega kya
by tanveer hussain (few years ago!)