Easy Load hai?
Pathan to shopkeeper:Easy Load hai?
Shopkeeper: Jee haan janab.
Pathan: 10 ka naswar Load karo..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Interviewee;What is your date of birth?
Sardar;nov 28.
Interviewer;which year?
Sardar;abey ullu everyyear.
by tanveer hussain (few years ago!)
Bachhe Mun k sachhe..
Boy to his mom:”Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:”Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekha to usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:”gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri..:p :O
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Pari Ne 60 Saal K Shadi Shuda Jorey Se Kaha,
Mein Tum Dono Ki Ik Ik Khawish Pori Kar Sakti Hoon,
Biwi: Main Apne Shohar K Sath Sari Duniya Ki Saer Karna Chahti Hoon,
Pari Ne Jadu Ki Chari Ghumai Or 2 Tickets A Gaen,
Phir Shohar Sey Pucha, Tum Kya Chate Ho…?
Shohar:
Apne Se 30 Saal Choti Biwi Ka Khwahishmand Hoon,
Pari Ne Jadu
Se Usko 90 Saal Ka Kar Diya,
Moral:
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye K Pariyan Bhi Auraten Hoti Hain..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Laloo: Doctor, I don't remember anything, sometimes on road I even forget if I am going to office from home or going back to home from office.
Psychiatrist: In such a condition, you should check your tiffin. If it is empty then you are going to home, if it is full, you are going to office
by Pak101.com (few years ago!)
Budha Budhi Ki Kahani
1 budha aya
7 me 1 budhiya ko laya
Hotel me ja k waiter ko bulaya
Dono ne apna-apna order mangaya
Pehle budhe ne khaya
budhiya ne pankha hilaya
Fir budhiya ne khaya
budhe ne pankha hilaya
Ye dekh k Waiter sharmaya or usne farmaya
Ai Laila Majnu k Maa Baap
Tum dono me itna pyar hai to khana 1 sath Q nhi khaya?
Is par
budhe ne farmaya
Beta tera sawal to nek hai
Par hmare pas Daanto ka set sirf ek hai:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Mohabbat Main Dolat Ki Koi Ehmiyat Nahi
Phir,
Har Larki K Khawab Main Shehzada Kio Hota Ha?
Kabhi Suna K Meray Sapno Ka Conductor,
Mujhay Lenay Aaye Ga? :/
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Translate into English
“Yaad-e-maazi azab hai ya Rab
Cheen lai mujh say hafiza mera”
Pathan: My mind is full of data base
O God! Please make me a mental case….
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: I sent Love letters to my Girl Friend everyday for 3 years !
Friend: Then what happenned ?
Sardar: She Married the ‘Postman’
by Mazhar Khan (few years ago!)
BE - ALERT
KOI BHI
KUCH BHI
KHAANEY KO DEY
MAT-KHAANA
IDHAR - UDHAR
NIGAH - RAKHNA
Kyu - K
Kyu-K
CITY-GOVT NE
KUTTA MAAR MOHIM
START KAR DI HAI...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya
Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They
Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)
by Pak101.com (few years ago!)