1 kg pakora
Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai,
kuch surf saboon to dal deta
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
A news story said the police caught a guy trying to cash a phony check and took him down to the station. While the officers were distracted, the crook grabbed the check off the desk and swallowed it.
No problem: the police waited five or six hours and then charged the guy with passing a bad check.Twice.
by Pak101.com (few years ago!)
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori
karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy
ko jaga dunga.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
” 1 Billi 1 Sheikh K Ghar Sy Roti Hoi Nikli’
Ksi Ny Billi Sy RoNy Ki Waja Poochi
Billi Ny Roty Hoay Jawab Diya.
“Ik Ty MeNu Marya UttoN Mera Choowa V Kho Laya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl :- Baby doll main s0ne di
Baby doll main sone di.
.
.
.
Her mom :- Chal Fir safayi kar ghar ke k0ne
k0ne di.
.
.
Wadi ayi baby Doll s0ne Di
by Abdul Rehman (few years ago!)
Pappu Ne Ek Ladki Ko Ched Diya,
Ladki Boli: “Dam Hai To Kabhi Akele Mein Aake Mil”
Ab Bechara Pappu Ko Khud Samajh Nahi Aa Rahi Ki Isko Kya Samjhe
Dhamki? Ya Fir Chance
by Pak101.com (few years ago!)
Quiz: What do you call one lawyer thrown off a bridge into a river?
Ans: Pollution.
Quiz: What do you call all the lawyers thrown off a bridge?
Ans: Solution
by Zia Rasool (few years ago!)
sardar: Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi
Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend: Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
sardar:
Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.:P
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: yaar me kal Bitch per ghoomane gaya tha.
Santa: Ajib baat hai, tu kutti per baith kar ghoomane gaya phir bhi usne katta nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Itne Kam Marks?
Do Thappad Marne Chahiye.
Pappu: Haan Papa, Chalo Maine Us
Saale Master Ka Ghar Bhi Dekh Rakha Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kanjoos ko electric current laga...
Uski wife:-
Aap theek toh hai na?
Kanjoos:-
.
.
.
.
.
.
.
.
Mai theek hu... tu meter dekh unit kitne badhe...!! :P
by Pak101.com (few years ago!)