Larki ko ptane k liye...

Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya
karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 866 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Police high alart

Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene
gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri
h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beggar: Sahib, 10 rupe de do. Coffee pini hai.

Beggar: Sahib, 10 rupe de do. Coffee pini hai.

Sahib: Par coffee ka cup to 5 rupe ka milta hai.

Beggar: Sahib, sath girlfriend bhi hai.

Funny Sahib: Beggar ho ke girlfriend bna li.

Funny Beggar: Nahi Sahib, girlfriend ne beggar bna diya.

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile Ke Sath Esa To Na Karo

Ek Pathan Apna Mobile Qabristan Mein Dafna Raha Tha.

Ek Aadmi Ne Ye Dekha Aur Hairan Hokar Us Se Puchha

Aadmi: “Khan Sahab, Yeh Kya Kar Rahe Ho?”

Pathan: “Yaara Dukan Wale Ne Kha Hai Ke Mobile Dead Ho Gya Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: kal raat 3 ghante English

Santa: kal raat 3 ghante English picture ki CD dekhi, na kuch dikhaai diya na awaz ayi,

FRIEND: Movie ka naam kya tha.?

SANTA: " PLEASE INSERT THE DISC.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa sent SMS to all

Santa sent SMS to all
frnds: OYE,My mobile num has
changed Previously it
was Nokia n72 Now its
Nokia e51.Send msgs
to my new mobile ok

by Pak101.com (few years ago!)
Yaad Tumhari Ati Hy

Yaad Tumhari Ati Hy Funny Udu Jokes
Tum Dor Sahi Majbor Sahi Par Yaad
Tumhari Ati Hy, Tum Sans Wahan Par
Lyti Ho Or Badbo Yahan Par Ati Hai…

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Agar Doctor Log Film Banate To Title Kya Hota?

Agar Doctor Log Film Banate To Title Kya Hota?

1. Kabhi Khansi Kabhi Dam

2. Kaho Na Bukhar Hai.

3. T.B No.1.

4. Hum Blood De Chuke Sanam

5. Kal Patient Ho Na Ho

by Pak101.com (few years ago!)
Biscuit ka packet kharid kar

Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar- barabar tor raha tha
puchha kyon

Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai

by Pak101.com (few years ago!)
I sent Love letters

Sardar: I sent Love letters to my Girl Friend everyday for 3 years !
Friend: Then what happenned ?
Sardar: She Married the ‘Postman’

by Mazhar Khan (few years ago!)
A small argument

A small argument between a couple turns
violent.Angry
Husband: Do not let d animal in me cum out.Wife:
Who is scared of a mouse

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook