Peyar ke baare me
Boy:- Jaanu Humare Pyaar Ke Bare Me Kisi Ko
Mat Batana…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl:- Tumhari Bahen Ko
To Zaroor Bataungi.
Kehti Thi Koi “Kutta” Hi Hoga Jo Tujhse Pyaar Karega..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1132 views
Similar Jokes
Larki (sharma k): Ye Pyar kya hota hai?
Larka: pyar ka rishta 2 insano main wohi hota hai jo cement or rait k darmiyan pani ka hota ha..
farz karo
larka=cement
Larki=rait
love=pani
ab agar cement or rait ko aapas main mila diya jaye to wo strong nahi honge
lekin
agar in main pani mix kar diya jaye to koi in ko juda nahi kar sakta
Larki (hans k):
Kamine tu shakal se hi mazdur lagta hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati: Kaha Ja Rahi Ho
Patni: Aatmhatiya Karne
Pati: To Itna Make-Up Kyu Kiya Hai???
Patni: Kal Subha Paper Mein Photo Nahi Ayega Kya Aap Bhi Samajte Nahi Na
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR ki Maa ki tabiyat khrab ho
gayi
.
.
.
.
Jab hospital le gaye to Doctor ne
kaha k TEST
hongay
.
.
.
.
SARDAR bola; Maa di umr ziada ey,
TEST nahi
ONE DAY ya 20-20 karwa lo…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DuNiya Mai 1 Waqt Aesa aye Ga Jab Sari Zameen par
Sirf PakistaNiyon ki HakuMat HoGi
Q K Baqi loG Traqqi Kar kE Chand Par Ja Chuke Hon Ge.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar gussey se: ‘Waiter! Chiken biryani me chiken hi nahi hain?’
Waiter: Sahab, gulab jamun mein kaun sa gulab hota hain…?
Sardar: Haan yar sorry…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap 6 saal ke bete se:” So ja beta nahi to bhoot aa jayega..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta:” Aap logo ko to bas ROMANCE ka bahaana chahiye,
Chahe bachhe ki fat jaye bhoot ke
naam se…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----
Bacho ye ,, 'M',, hai .
M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??
aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.
by Sabir shah (few years ago!)
Exam + Rawdy Rathore
"
"
Jo Mai Padhta Hu 'Wo Mai Likhta Hu,
or
Jo Mai Nai Padhta Hu'Wo Mai
"Definetly"
Likhta Hu..
by Pak101.com (few years ago!)
10thClass Student:- I want to Fail in 10th.
Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"
by Pak101.com (few years ago!)