Peyar ke baare me

Boy:- Jaanu Humare Pyaar Ke Bare Me Kisi Ko
Mat Batana…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl:- Tumhari Bahen Ko
To Zaroor Bataungi.
Kehti Thi Koi “Kutta” Hi Hoga Jo Tujhse Pyaar Karega..:p:p

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1132 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pyar kya hota hai

Larki (sharma k): Ye Pyar kya hota hai?

Larka: pyar ka rishta 2 insano main wohi hota hai jo cement or rait k darmiyan pani ka hota ha..

farz karo

larka=cement

Larki=rait

love=pani

ab agar cement or rait ko aapas main mila diya jaye to wo strong nahi honge

lekin

agar in main pani mix kar diya jaye to koi in ko juda nahi kar sakta

Larki (hans k):

Kamine tu shakal se hi mazdur lagta hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati: Kaha Ja Rahi Ho

Pati: Kaha Ja Rahi Ho

Patni: Aatmhatiya Karne

Pati: To Itna Make-Up Kyu Kiya Hai???

Patni: Kal Subha Paper Mein Photo Nahi Ayega Kya Aap Bhi Samajte Nahi Na

by Pak101.com (few years ago!)
umer zaida hai

SARDAR ki Maa ki tabiyat khrab ho
gayi
.
.
.
.
Jab hospital le gaye to Doctor ne
kaha k TEST
hongay
.
.
.
.
SARDAR bola; Maa di umr ziada ey,
TEST nahi
ONE DAY ya 20-20 karwa lo…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
DuNiya Mai 1 Waqt Aesa

DuNiya Mai 1 Waqt Aesa aye Ga Jab Sari Zameen par
Sirf PakistaNiyon ki HakuMat HoGi
Q K Baqi loG Traqqi Kar kE Chand Par Ja Chuke Hon Ge.

by Mazhar Khan (few years ago!)
‘Waiter! Chiken biryani me chiken hi nahi hain?’

Sardar gussey se: ‘Waiter! Chiken biryani me chiken hi nahi hain?’

Waiter: Sahab, gulab jamun mein kaun sa gulab hota hain…?

Sardar: Haan yar sorry…!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap 6 saal ke bete se

Baap 6 saal ke bete se:” So ja beta nahi to bhoot aa jayega..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta:” Aap logo ko to bas ROMANCE ka bahaana chahiye,

Chahe bachhe ki fat jaye bhoot ke
naam se…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Master Ji Aur English

Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----

Bacho ye ,, 'M',, hai .

M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----

Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??

aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...

by Pak101.com (few years ago!)
Filhal wohi wapas kardo

Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.

by Sabir shah (few years ago!)
Rawdy Rathore Exam Mein

Exam + Rawdy Rathore
"
"
Jo Mai Padhta Hu 'Wo Mai Likhta Hu,
or

Jo Mai Nai Padhta Hu'Wo Mai
"Definetly"
Likhta Hu..

by Pak101.com (few years ago!)
I want to Fail in 10th.

10thClass Student:- I want to Fail in 10th.

Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook