Do you agree to change

molvi: Do you agree to change ur facebook status from Single to Married ???

Boy: yes yes yes
Girl: yes yes yes

Molvi: you are now husband and wife , you may now upload ur wedding pics and don’t forget to tag me..

by Pak101.com (few years ago!) / 875 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar

Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni: Bhukamp Aya Hai Aur Makan

Patni: Bhukamp Aya Hai Aur Makan Bhi Hil Raha Hai. Gir Jayega To?

Santa: Girta Hi 2 Girne Do.
Kaun Sa Humara Makan Hai, Hum 2 Kirayedar H.

by Pak101.com (few years ago!)
Bikhari:Roti de do

Bikhari:Roti de do, bhukh lagi hai roti de do.

Budhiya: abhi khana bana nahi hai, jab ban jaeye tab ana.

Bikhari:Ye mera mobile no. Hai mujhe phone kar dena.
( Bikhari rocks )

.
.
.
.
.
Budiya:Jab khana ban jaye ga to mein facebook pe status Laga dungi par kar aa jana.
( Budiya double rocks ]

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta di fighting ho rahi si.

Santa Banta di fighting ho rahi si.

Santa: Tere dimag vich gobar bharya hoya hai.

Banta: Tahi te tu 2 ghante to chatti ja reha hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Kya tumne mujhe KUTTA kaha?

Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer

Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,

Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo

by Pak101.com (few years ago!)
kya aap mujhe us

Student:-sir, kya aap mujhe us kaam ke liye bhi saza denge jo main nahin kiya hai?

Adhyapak:-nahin nahin,bilkul nahin.

Student:-sir, maine aaj ka homework nahin kiya hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Stealing a purse

Santa Saw A Man Stealing A Purse
Theif: There Is 1000 Rs
In The Purse.
We Can Take 50-50
Santa: OK..OK
What About The
Remaining

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 Girl

Boy 2 Girl- Likhe jo KHAT tujhe,
woh teri YAAD me

saare padh liye papa ne RAAT me
savera jab hua toh JUTE padh gaye,
woh FANAA wale baal GHAJINI me dhal gaye...

by Pak101.com (few years ago!)
SINGH.... - Santa Banta

Santa Singh: What is the full form of singh?
Banta Singh: S-santa I-insaan N-nahi G-gadha H-hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook