Sweet Sms – You r Under Arrest

Hands Up! . U R Undr Arrest.
Q k jtne pyare ap ho. Itna pyara hona Qanonan jurm hai.
Is lye apko “Dil” me Umar Qed ki saza di jati hai;-) . . .
pta nai esa msg log muje hi Q send krte hai esi kya bt hai mujh me.

I am so sweet hana . :-*-)

by Mazhar Khan (few years ago!) / 860 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mun main pani ana

Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan BLOOD Ke bare mein

Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha

Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?

Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Ek pathan interview K lye gaya.

interviewer : “Where is abu dabi?”

pathan: “jis qabrastan me meri Ami Dabi,
wahi per Abu dabi…!!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pehle mare pati

Rekha- Pehle Mere Pati Bhaag-Bhaag Kar Meri Har
Farmaeesh Poori Karte They
Saheli- Aur Ab.?
Rekha- Ab Farmaeesh Sunte Hi Bhaag Jaate Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife husband say



Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon

Husband:
tumhay kis nay kaha?

wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain

by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab koi itna khas Ban jaye

Jab koi itna khas Ban jaye top funny sms
Uske Bare Me sochna Ehsas Ban jaye
To Mang lena khuda se use zindgi bhar k liye,
Isse pehle ki uski MAA kisi aur ki SAAS Ban jaye.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek chor

Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm
hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baba Koi aisa job batao

Bhakt-Baba Koi aisa job batao,jaha mujhe kam na karna pade,Log apna kam khud kare aur mujhe paise bhi de. SWAMIJI-Ja beta,SULABH SHOUCHALAY me Naukri kar le..

by Pak101.com (few years ago!)
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?

Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?

Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar khoti ko kiss ker rha tha

Sardar Khoti ko kiss ker raha tha.
BV dekh kar heran reh gai.
Wai tenu sharam ni aandi KANJRAA
Srdar:
Hun assi tere chakar vich purani yari te ni chad
sakday na.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook