Aisa chaukidaar chahiye jo
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by khalid hussain (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
2 Guys Were Following 2 Girls
Both Girls Took Rakhi & Tied To Their Hands.
1st Guy To Second Guy- What Will We Do Now?
2nd Guy-U Marry My Sis, I Will Marry Ur Sis
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in ur hands allday.
Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife Biwi or Begum me kya farq he?
Kuch farq nhi mere dost.Ye Hindustan India or Bharat ki tarah 1 hi musibat k 3 alag alag naam hen.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?
Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA 1ST TIME PLANE ME BETHA.. PLANE RUNWAY PER DOR RAHA THA.. SANTA NE PILOT KO THAPPAD MARA OR BOLA.. ABE SALE DEER HO RAHI HAI OR TU BY ROAD JA RAHA HAI....
by Pak101.com (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Wife: U had lunch?
Husbnd : U had lunch?
Wife : Im asking u.
Husbnd : Im asking u.
Wife: U copying me?
Husbnd: U copying me?
Wife: Lets go shopping..
Husbnd: I had lunch.
by A. Sami (few years ago!)
Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,
Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge!
by @irha@ (few years ago!)
TEACHER: Us ne KHUDKUSHI kar li
Usey KHUDKUSHI krni pari
Dono me fark batao?
STUDENT: Pehla Parha Likha Berozgar Tha,
Dosra SHADI SHUDA tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)