Sardarni.. janu mere pait me buhat gas hai
sardarni: janu Mere Pait Me Bohat Gas Hai,
Sardar: O Shukr Kar Gas Hai,
Petrol Honda Te America Ne Qabza Kar Lena C.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1148 views
Similar Jokes
Girl to boy: Tum larkay kisi larki mei
sub se pehlay kia daikhte ho ?
Boy: Yeh tou depend karta hai k
larki aa rahi hay ya ja rahi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Patni:Mai Gana Gati Hu To Tum Balcony Me Q Jatey Ho
Pati:Taki Mohalle Wale Ye N Soche Ki Mai Tera Gala Daba RAha Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Inspector to Banta: Phaansi se pehle, bata teri
antim ichha kya hai?
Banta: Mere pair upar aur sir neeche kar k faansi
de do..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?
P.A.: Goal karne ke liye.
Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge
by Pak101.com (few years ago!)
khaali haat aap aaye the huzoor
khaali haat aap jaayenge zaroor
hamein sms na kar ke
kitne chillar bachayenge huzoor
by Mazhar Khan (few years ago!)
Chilhood: When you make faces at mirror. Middle age is when mirror gets even.
Bald man: A person who has lot of face to wash and very little hair to comb.
Marriage: An institution in which a man loses his bachelor’s degree and a women gets her master’s.
Doctor: Who cures your ills by pills and kills you by his bills.
Alimony: A mode of payment that enables a women who at one time lived happily married to live happily unmarried.
Indian Film Heroines: If they display their assets, the producer recovers his liabilities.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ek Ladki Ko Purpose Karta Hai.
Pappu: “I Love You. Tum Duniya Ki Sabse Khubsoorat Ladki Ho”
Ladki: “Acha Par Tumhare Piche
Mujhse Bhi jyada Khubsoorat Ladki Khadi Hai”
Pappu Mud Ke Piche Dekhta Hai Par Waha Koi Nahi Tha.
Ladki: “Agar Tum Sach Mein
Mujhse Pyar Karte To Kabhi Piche Mud Kar Na Dekhte I Hate You”
Moral: Moral Words Kuch Ni Bas Ladki Zara Tej Nikali.
by Pak101.com (few years ago!)
Pati Patni me Jhagde ke baad Pati ne Kagaj Pe Likha Mujhe 6 Baje Jaga Dena
Patni ne Subah Kagaj pe likh diya 6 Baj Gaye he Uth Jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Yaar aik sawaal puchna tha..
.
Pepsi ka nhi puchna
.
Munni ki badnaami ka b nahi puchna
.
Kasam sey Dadi or umair wala b nahi puchna
.
Munji baboo ka b nahi puchna
.
SheiLa ki jawani ka b nh puchna
.
Bus ye puchna tha k
.
.
.
.
.
.
.
ZUBAIDA AAPA totKey kahan sey Laati hain???
by Tanveer Hussain (few years ago!)