Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du
ya chhoti.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1020 views
Similar Jokes
BV sharabi shohr ko theek kerne k liye Kala Libas Pehan kr khari ho gai
Shohar Jhomty howy
Kon ho tum ?
BV:churail
Shrabi:
Hath mila main teri Behan ka Shohr:
by lescol (few years ago!)
Docter :
santa jee Aap k gurday fail hogaye hain !
Santa : Ha Ha Ha
What a joke..
Mere gurday to kabhi school gaye hi nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
cat-how old r u ?.
elephant- 5yr.
cat-bt u look big,
elephant-i m a complan boy,
cat-i m 30yr,
elephant -bt u look so small,
cat-jhandu kesari jevan badti umar mano tham se jaye .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Try dis
think a no. b/w 1-9
Now add 5 to it
Multiply by 2
Add 5
Sub 3
multiply by 5
add 8
Write the num on paper.
Ab uska jahaz bana ke hawa main urao;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik pathan se pocha gaya ap ki dili khawahsh kia hai?
Pathan fakhar se:chahe ka samandar ho aur naswar ka pahar ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Tere Hothonki Muskurahat Na Jaye,
Teri Palkon Me Kabhi Aansu Na Aye,
Teri Raahon Me Pade Ho Kante Jo Kabhi,
Tere Chapal Chura Lu Aru Tu Khule Panv Jaye…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Principal ROUND pe nikla.
Uss ne dekha 1 teacher 1 ladki
ko kiss kar raha hai.
.
PRICIPAL – what is this ??
.
Teacher – Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Dudh ke saath do roti kha raha tha
guess why?
kyonki Doctor ne kaha tha halka khana lena hai
jaise Dudh, Double Roti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
One day a blonde was horseback riding. Everything was going fine until the horse started going too fast and bouncing out of control. The blonde tried with all her might to hang on, but soon was thrown off.
With her foot caught in the stirrup, she fell head first to the ground. Her head continued to bounce on the ground as the horse would not stop or even slow down. Just as the blonde was about to give up hope and was losing consciousness...
The K-Mart manager came out and unplugged the horse.
by Pak101.com (few years ago!)