Wife: why are you talking in slow
Wife: why are you talking in slow tone on phone?
Husband: I’m talking with sister.
Wife: then what’s the reason to talk in slow tone.
Husband: she is your sister.
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Munnabhai: Ye Gandhi Bapu har note par haste kyu rehte hai?
Circuit: Simple hai bhai
Royenge to note geela nahi ho jayega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek hotel me naye shaadi shuda jodon k liye ek line likhi hui thi:"Khidki par parde daal dijye" Aapka pyaar andha ho skta hai," Magar humara staff nahi'...
by Pak101.com (few years ago!)
Maa-Tumhe wo bangali ladka kiss kr raha tha To Tumne Use Mana Kyu nai kiya
Ladki -mai use mana kaise karti
Mujhe to bangali bolni hi nai aati
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Koi Pathan App Ko Daikh Ke Muskurae Tou Iska Kya Mutlab Hai?
?
?
?
Apki
DEMAND Abhi Baki Hai Mere Dost..
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend to Santa: Me tum se tabi shaadi karungi jab tum koi sahsi kaam kar ke dikhaoge.
Funny Santa: Tum se shaadi karne se jyada sahsi kaam aur kya ho sakta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Nirmal baba akhirkar dukhi hokar shiv ji k pas gaye
bole sare bhakt piche pade h,
shiv-beta kbhi jail gye ho.
Baba-nhi.
Shiv ji-jail hokar aao. Kripa aani suru ho jyegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
So, you are distantly related to the family next door, are you?
Banta: Yes, their dog is our dog's brother
by Pak101.com (few years ago!)
Yaad Hai Tumhe Wo School Ke Din?
Hum Kitna Khelte The,
Baatein Karte The,
Jhagadte The,
Haste The,
Rote The,
Nahi Yaad?
Kaise Yaad Hoga Hum Ek School Mein Kaha Padhte
The.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Sheikh
marnay laga to.
Aik Faqeer nay
isay kaha keh janab marty waqt to khuda ki rah main kuch
day jaye
Sheikh: jo neem behosh tha kehnay laga jan to de raha hon or kiya do
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)