Goli se darr nahi lagta
At the Indo-Pak border, an Indian officer shouts
at a Pakistani spy,”Goli maar dunga!” The
Pakistani spy replies, “Goli se darr nahi lagta
sa’ab, ‘Kohli’ se lagta hai!”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Pathan:tum nai hum ko dhoka diya diya hai...
Dukandar:nahi sar hum nai apko asli radio diya
hai....
Pathan:abe ghada is par likha hai MADE IN JAPAN
magar jab kholo to khetha hai yai hai karachi fm
107.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
You Know
You're Addicted To Facebook
When You Turn Ur Computer Off,
Go To Bed,
Role Over,
Grab Your Phone
And
Log On To Facebook
0ne Last Time For The Night ... !
by Usama (few years ago!)
Pathan: Raat Mujhy 1 Aadmi Nay
Chaaku Dikha Ker Loot Liya
Friend: Lekin Tery Pas To
Hamesha Gun Hoti Hy
Pathan: Wo Main
Nay Chupa Di Thi,
Warna Wo Bhi Lay Jata!
by Pak101.com (few years ago!)
Once upon a time there was a hungry Chuunti.
She saw a piece of Gurr on his way.
She picked it up while she try to eat it.
She saw a Chuunta.
She left the Gurr and went with the Chuunta.
Mora: Gurr Naloon Ishq Mitha
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan k ghar beta hua ! Pathan ne usy goud mein lia . . . ! . . Usne sussu kr dia.
Pathan Nurse se bola: Baji dosra de do ye leek hai:
by Pak101.com (few years ago!)
Tufani Barish Mein Ek Pathan
Ka Gadha Gum Ho Gya Tha
Pathan Dhonty Hoye 1 Park Pohanch Gaya Wahan 1 Larka Apni Girl Friend Ki Ankhojn Me Dewkhte Hoye Keh Raha Tha Mujhe Tumhari Ankhon Main
Pori Duniya Nazr Aa Rahi Hai
Pathan :Dekhna Mera Gadha Nazar Aa Raha Hai Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher:
Shadi Kya Hai?
Stdent:
Kunwaro k Liye “Alpenlibe”
Jee Lalchaye Raha Na Jaye:
Aur Shadisuda k Liye
“Cloromint”
Dubara Mat Puchna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kid 1: Mere papa itne tall hain, ke jump maar ke helicopter pakad lete hain.
Kid 2: Mere papa bhi tall hain, lekin wo aisi chutiyaghiri nahi karte
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar Restaurant me soup Pi raha Tha.
Boy : Sardar G Soup Wich Makhi Ae....
Sardar : Dil wadda Kar Yaar. Makhi ne Kina Pee lena ae.
by Pak101.com (few years ago!)