Dada ji
Dada ji: Puter mere ander sai daant le aa
Pota: Per Dada ji abhe khane ka time nahi hoa
Dada ji: Oh yar wo samne wali buddi ko smile pas kerni
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1122 views
Similar Jokes
Maalik to Santa: Tu to kehta tha ke tu thakta nahi hai. Aaj fir tu sota hua paya gaya hai.
Funny Santa: Mere na thakne ka yahi to raaz hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aqal kya hoti he?
Asman ne kaha boht buland hoti he
Zamen ne kaha boht wasee hoti he
Samndr ne kaha boht gehri hoti he
OR
Pathan ne kaha
Wo kia hoti he??
by Abdul Hannan (few years ago!)
TEACHER : “Can anybody give an example of “COINCIDENCE?”
PAPPU : “Sir, my Mother and Father got married on the same day, same time.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Naam : ashwin
age:25
demagi tawazun darust nai.
2 march se bangladesh se la pata hai.
Jis ko bi mile shahid afridi k hawale karen kiun k 2 balls abi baqi hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Two Frogs Sitting Together
1St Frog: Trrrrr
2nd Frog: Trrrr
1st Frog:Trrrr
2nd Frog:Trrrr
1st Frog: Taratrrr
2nd Frog: Yar Topic Change Na Kar.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baba Saxidas Se Unke Ek Bhakt Ne Puchha
Bhakt: “Baba Ji, Aadmi Shaadi Kyun Karta Hain?”
Baba Ne Muskurate Hue Bada Pyara Sa Jawab Diya
Baba Ji: “Taki Wo Marne Ke Baad Agar Swarg Jaye To Achha Feel Kare, Aur Agar Nark Jaye To Ghar Jaisa Feel Kare“
by Pak101.com (few years ago!)
Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,
Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska rang kala HOjaye….
by Asim Raza (few years ago!)
Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?
Pathan: 3
Molvi: Shabash Kon Kon Se?
.
.
.
.
.
Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...
Cooker: haye tu kitni kaali hai.
Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Kon….? Police: Darwaza Kholo Kuch Baat Karni Ha Sardar: Tusi Kiny Bandy o…? Police: 3 Sardar: Tey Chawlo Apas wich Karlo Menu Zaror Tang Karna Jay…?
by @irha@ (few years ago!)