pathan 100 rupay ka note
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note
mela
Note ke oper lekha tha "EID
MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 992 views
Similar Jokes
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
5vi PASS me SHAHRUKH ne muze puchha india me aisa kon hai jo 15 din me ek baar nahaata hai Khuda kasam 5 crore thukra diye Magar tumhara naam nahi bataya
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan by mistake sea me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me fish aayi….use pakar kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi Bhai: Ye Gandhi Bapu har note me haste kyun rehte hai?
Funny Gujarati: Simple hai bhai, Royenge to note Geela Nahi ho jayega !
by Pak101.com (few years ago!)
Son:Papa sab log shadi karke pareshan hai tau shadi Q karte hain
Papa:Beta akal badam khane se nahi, thokar khane se aati hai !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge.
Then d elephant looked down toward d river.
Suddenly ant bit the elephant.
Y? Bcoz ants wife was bathing in the river.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ap humari gali me aaye,
thora sharmae,
thora ghabrae
thora sa muskrae;->
pher zoor se chilaae
aalu chole misale wale.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan DR apne kaha tha k subha uth k
koi game kehlne se sehat achi rhti hai
Pr mughe koi farq nhi para.
Doctor:Konsa game khelte the???
Pathan:Mobile pe snake wala...
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)
(‘,’)
./ /.
Moral:
moral woral kuch nai
wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-
by Pak101.com (few years ago!)