A donkey kicked a Sardar
A donkey kicked a Sardar & ran awy
Sardar ran 2 catch d donkey.
He saw a zebra & startd beating it & said
"SALA Tracksuit pahn k dhoka De raha hai
by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya,
Pathan Use Dhond'te Hue
Ek Park Pohncha!!
Wahan Ek Larka Apni Girlfriend
Ki Aankhon Me Dekhte Hue Keh
Raha Tha...
Mujhe Tumhari Aankhon Me
Sari Dunya Nazar Arahi Hai.
Pathan Chillaya Or Bola,
Bhai Dekhna Zara Mera Gadha
Nazar Arha Hai Kahin...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife Gana gaa rahi thi
Husband: Jab tum Gati ho to Lagta he Indra Gandhi ga rahi ho
Wife: Lekin Usay to Gana hi nahi aata tha
Husband: Te Anni diye tenu kera aanda Ay
by tanveer hussain (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ko Beta Hua. Use Jyotish Ke Pass Le Gaye
Jyotish:Ye Jiska Naam Pehle Bolega Wo mar Jyega
Baccha Bola "PAPA" Aur Dusre Din Padosi Mar Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Film Director: Tum ko 200 feet ki height se
swimming pool me jump lagana hai.
Film Actor: Par mere ko tairna nahi aata, mein
doob jaunga.
Film Director: Chinta Mat Karo, pool me paani nahi
hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aik admi dosre se: bhia ye larki kia hoti hai?
dosra:" pata nahi yar main to khud peshawar main rahta haon".
by Pak101.com (few years ago!)
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My Father Dug The Suez Canal
Banta: That’s Nothing
Have You Heard Of Dead Sea?
Santa: Yes, I Have
Banta: My Dad Killed It
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A mouse was dancing & enjoying in a Lion's Wedding. An Elephant was surprised to see this and asked: Hey Buddy, Why are YOU dancing & enjoying so much?
Mouse continued enjoying & dancing & replied calmly: You may not be knowing, but before my marriage, even I was a Lion.
by Pak101.com (few years ago!)
Pessenger :Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?..
Phatan :Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .;p
by hearthackervsgirls (few years ago!)