Aik Pathan Samose waley ke pass gaya
Aik Pathan Samose waley ke pass gaya or bola : Aik Samosa dedo
samosa leny ke baad bola aik rol dedo
or rol ke baad bola aik pepsi dedo
or pepsi le kar janey laga to samose wala bola mere paise to do
pathan : konse paise
samose wala : pepsi ke
pathan : pepsi to meney rol ke badle li hai
samose wala : to rol ke paise
pathan : rol to meiny samose ke badle lia hai
samose wala : to samose ke de de
pathan : Abey pagal ho gaya hai kia samosa to mainy wapas kar dia
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
A man was asked 2 explain dis saying:
Sorrow is our constant companion, Happines comes
& goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes &
goes ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of behaving cool
Professor to student:
Nalayak, class me baate Q kar raha hy
.
.
.
.
.
Student: Sir, mere messages free nhi hy esliye
by Pak101.com (few years ago!)
Qatil: Try karo ke umar qaid ho jaye maga saza-e-mot na hojay
.
Pathan Lawyer: Tum fikar mat karo
.
After Case
Qatil: Kya howa?
Pathan: Boht mushkil se umar qaid howi, warna adalat tu reha kar rahi thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife:Dekho na Wo aadmi mujhe Ghur Ghur k Dekh raha hai.
Husband:Are wo toh Bhangarwala hai,Bekar mal psr nazar rakhna Uski aadat hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Delhi Se Mumbai Apne Ek Dost Ke Paas Gaya To Dost Ne Haal Chaal Puchha.
Santa Dukhi Hote Hue Bola: “Kya Batau Yaar, Raat Bhar Train Mein Neend Hi Nahin Aayee, Upar Ki Seat Mili Thi”?
Dost: “To Exchange Kyun Nahi Ki Seat”
Santa: “Arrey Bewakoof, Kis Se Karta, Neeche Ki Seat Pe To Koi Bhi Nahi Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aurat ki parosan mar gyee to us ney wahan jaa ker khoob bein daley or khoob roi.
Wapis ghar aai to sab bachey ro rahey they. “Chup ho jao kambakhto!”, aurat ney daant ker kaha.
“Khud to doosron key ghar jaa ker ro leti hein or hamein apney ghar mein bhee nahi roney daiteen”, bachon ney jawab diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhakt: Bhagwan muje drd de,
Dukh de, Tension de,
Mujhe barbad kar de,
Mere piche har muskil laga de.
Bhagwan : Abe ek line mein bol na "GIRLFRIEND" chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan:
Miss Apne Kal Mujhe Call Q Ki Thui
Kya Kaam Tha Mujh Se??
Teacher: Main Ne To Koi Call Nhn Ki
Pathan: To Phir Mere Mobile Pe
Kyun Likha Tha 1 Miss Call!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa aur banta ko 500 ka ek note milaa.
Santa: hum ise 50-50 karlenge
Banta: baaki 400 kaa kya karoge?
by Tanveer Hussain (few years ago!)