Ek bar chor
1baar Adnan sami k ghar me chor aayaAdnan chor
K upar baitha Or bola Ramu police ko bulaRamu-
Sahab chppl nhi mil rhiCHOR bola-Meri pehen le par
Jaldi Jaa.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Teacher: Y ru late?
Student: Mom & Dad wer fighting
Teacher: Dey wer fighting so ur late?
Student: One Shoe was wid Dad & d othr was wid Mom
by Pak101.com (few years ago!)
- interview -
Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?
Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo
Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,
Police:
Wo Mar Gai Kia?
Sardar:
Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:-
by Pak101.com (few years ago!)
PHATAN GHALTI SY SAMANDER ME GIR GIA .
DHOBTE DHOBTE US K HATH ME MACHLI AA GAI.
USAY PAKER KER BAHIR PHENKA OR KAHA
JAO TUM TU APNA JAAN BACHAO …
HAMARA ALLAH MALIK HAI.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:It’s 2 tight
Boy:Don’t worry,I’ll do it slowly, Gal:Push it in,
Boy:Ah..I can’t,
Gal:It’s painful,
Boy:Forget it. . . . . We’ll buy new WEDDING RING!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 choti bachi dukandar sy: uncle jab main bari
ho jaon gai to ap muj say shadi karin gay
Dukandar: mazak sy han bachi to ap apni hony
wali wife ko choklate nai 2 gay?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tony: Boss Maine Galati Nhi Kiya.
Fir B Aap Muje Saza Q De Rahe ho?
Ajit: Idiot,Zamana Pre-Paid Ka Hai
Pahle Saza Bhugato,Baad Me Galti karo..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:tum jante hu tumhare fail hone ki sub se bari waja kia hai?
Student:han madam fail hone ki asl waja exam hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Autowala to Santa : Sahab, 100 rupaye ho gaye.
Santa ne 50 rupaye autowale ko de diye.
Autowala : Sahab ye to gundagardi hai, meter ki
hisab se 100 rupaye hue hai.
Santa : Tu bhi to baithkar aaya hai, tera kiraya bhi
kya mujhe dena parega!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Ladke ne ek ladki ko call ki
Boy: I LOVE U Jaan.
Girl: Sacchi
Boy: Mucchi
Girl: Ek 100 ka recharge karwa do plz
Boy: Sorry Didi Rong No.
by Pak101.com (few years ago!)