1 student ne MBA ka form
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman'
se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi
yahan se MBA kia hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 854 views
Similar Jokes
Santa: jab me chota tha to ek baar kutub minaar se gir gaya tha.
Banta: Acha!!to mar gya ya bach gya.
Santa: Saale.! mujhe kya pata, me to chota tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek lady train se utri, ek pathan se poocha ye konsa station hai?
Pathan ne socha… socha… socha… socha… socha phir bola
“Baji ye Railway Station hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Murkh Ho Tum
Tumne Kabhi Ullu Dekha hai?
Santa: Nahi Sir
Boss: Niche kya dekhta ha meri Or dekh
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to Girl-Jaanu,Coka-Cola Peene K Baad Kuch Karne Ko Dil Chah Raha Hai..
Girl-(Sharmate Huye) Karo na..
.
.
.
.
.
.
BoY- Barrrrrrrah
by Pak101.com (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay.....
by Pak101.com (few years ago!)
A kid gets zero in a paper
Father angrily asks,
“Wats this?”
Kid : Teacher dint have more stars to give, so she started giving MOONS..
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer:ary baba kuch de do bht bhoka hn
Sheikh:100 rupey dikhte hoe bola 50 rupey hen tmre pas
Faker khush ho kr G hen
Sheikh:ty salya Pehle o ty kharch karlay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Marte Waqt-Tumhare Ghr 10 lakh ka
daka maine dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b mene hi krai thi
Banta-Tumhe Zehar bi Maine diya he
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar In Bio Practical Exam
Examinar: See Bird’s Leg & Tell Me Its Name
Sardar: I Don’t Know
Examinar: U’ve Failed.What’s Ur Name?
Sardar: See My Leg & Tell My Name
by Mohammad Ali (few years ago!)
Three students coming out from examination hall
1st: I did not know the answer of single question
I have left the paper blank
2nd: I too
3rd: O shit
We all will fail
Teacher will say that we cheated in paper
by Pak101.com (few years ago!)