Aslam ek raat mac
Aslam ek raat macher dani say bahir
so raha tha. Maa nay poocha k Aslam
beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko
bewakoof bana raha hoon. Woh
samjein gay k mein macher dani k
ander hoon, hahaha....
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 838 views
Similar Jokes
Osama Bin Ladan And Kajol Ki Mulakat Hoi
Osama: Hows Life?
Kajol: Kabhi Khushi Kabhi Ghum
Kajol: And Urs?
Osama: Kabhi Goli Kabhi Bum
by Pak101.com (few years ago!)
Naag! Do Not Punch Me
Santa:Do You Know English?
Banta:Yes
Santa:Ok! Tell me What Is The Opposite Of Naag Panchmi?
Banta:So Simple Yar, Naag! Do Not Punch Me
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Sir: What is a 'line'?
.
.
.
.
.
.
.
A Genius Answer:
A line is a dot, going for a walk..
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor sahab ek mareez ko dekhtey hi boley, “Aap ko to ainak ki zaroorat bohat arsey sey thee, laikin aap nazar test kerwaney aaj aaey hein”
“Kamaal hey”, mareez ney hairaan ho ker kaha, “Aap ko yeh baat muaina kerney sey pehley hi maloom ho gyee, aap yaqeenan intehai tajarba kaar doctor hein”
Doctor: “Is mein tajarbey ki koi khaas baat nahi, agar aap bahar laga hua board parh saktey to aap ko maloom ho jaata key mein mahir-e-imraaz-e-niswaan hoon”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Guy was searching these words on Google:
"How to tackle a wife.."
.
.
.
Google Search Result:
"Even We are searching"...:-D
by lescol (few years ago!)
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)
munna bhai: amirican rastrapati sala kaha rehta hai....?
circut: dhobigath pe....
munna bhai: dhobigath bole to.....?
circut: bhai englih main usko washington kehte hai...
by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar bed pe so rahy thy,
un tenon ko jaga theek
se nahi mil rahi thi.
phir 1 sardar bed se niche sone laga.
2nd sardar: ab jaga ho gai hai, uper ajaa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi ki takreb main jin a gaya
Sab logon ki jin ko chekh ker chekiannikal gian
Wahan per majod aik samjhdar buzarg ne kha k sab females wazo ker k aian
Jab females wazo ker k ai to jin ki chekian nikal giain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)