Different Opinion
Basanti : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News. Basanti : Shadi se pahle pitaji ko bataya tha to bahut maar padi th ...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
Teacher: I'd like to go through one whole day without having to tell you off.
Pupil: You have my permission !
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:
.
1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.
.
.
Ques: Which Is The Most Popular Network.
.
.
.
.
Pathan: Al-Quaida
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Faqeer:
Baji bhooka hoon, Allah k naam thora sa khana dedo.
Baji: Khana abi nai paka.
Faqeer:Baji number likh lo jab pak jay to misscall de dena,
by Pak101.com (few years ago!)
Wife closed her leg after sex and asked: Hum apny baby ka naam kya rakhen gay?
Husband Condom utartay huye: Agar is k baad bhi hua to Zaradari rakhen gay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
On great public deman releasing all over Pakistan!
“The return of phoolan devi”,
Directed by Condi Rice,
Scripted in London
Produced by GHQ.
Character Actress: BB (Benazir Bhutto),
Character Actor:Musharraf
Supporting Actor:Fazal urf Maulana Diesel.
Characterless Actors:Chaudhries Lagharie,
Dancer: Sherry,
Music: MQM
Action sponsored by Al-Qayaida/
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: What Is The Difference
Between Landline & Mobile?
Sardar: Landline Par Number
Hum Ungli Se Dial Karte Han
Aur Mobile Par Anguthe Se
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Baar Pappu Ki Biwi Aur Kutta Dono Beemar Ho Gaye,
Pappu Un Dono Ke Liye Dawa Lene Gaya Aur Dukandar Ko Kaha Ki,
Dono Ki Dawaein Alag Alag Lifafe Main Daal Kar Unke Naam Likh Dijiye,
Main Nahi Chahta Hain Ki Mere Kutte Ko Kuch Ho Jaaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!)
Chintoo : Aaj maine apni class mein sabse pyaari larki ko phansa li..
Friend : Woh kaisey?
Chintoo : “Class lagi thi.. Maine kaghaz ka jahaz bana ke Phainka. Jahaza teacher ke pass chala gaya. Uss ne ghusey se poocha yeh kiss ne phainka? Maine us larki ka naam le liya aur who phans gaye bichari.”
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR building se gir gea
Doctor said: He is dead
Sardar Hosh me aa k bola
My zinda wan
SARDANI boli: peya reh KANJRA Tenu doctor nalon botha pata ae:-
by hearthackervsgirls (few years ago!)