THE GUARDIAN ANGEL ON THE JOB
Guardian Angel on the Job A man was walking in the street when he heard a voice: "Stop! Stand still! If you take one more step, a brick will fall down on your head and kill you." The man stopped ...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1173 views
Similar Jokes
gahak dokandar se : “yeh jute kitne ke hain,
Dokandar: “50 rupy ke”,
Gahak: “itne main to 2 topian mil jati hain”,
Dokandar: “guse se to topian khared kar paoun main pehn lo”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar told his son:
‘‘o tu ghabra mat,
tu to sher da puttar hai.‘‘
Beta:‘‘papaji,Class teacher bhi yehi bolti
Hai k tu kisi jaanwar ki
Hi aulad hai‘‘
by Pak101.com (few years ago!)
1 shadi main Dulha ki pehli mangaitar bhi sajh dhaj k i.
Kisi ny pocha k kiya ap Dulhan hain ?
Us ny kaha "G Nahi Main Semi Final main haar gai Thi.
Final dekhnay aai hun
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan ne Bus Khaayi mein gira di,
Police:Ye kaise huwa ?
Pathan:Oh...Yara humko nahi pata aaj humara
conduter nahi aya tha isliye hum peeche kiraya lene
gaya huwa tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:Translate it into
English: "Tumhe Laat marke
beizzat karke bahar nikal diya gaya
aur baad me vapas bulaya gaya ."
Student:You have been "GANGULIFIED"!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ko police kyu Pakda??
Guess Why?
?
?
Q K santa ne
Bina Scooter K Helmet Pehna huye tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan ko school main techear ne kaha:
Translet into english
(Ham Sab Umeed Se Hain)
Pathan:
We are all Pregnant.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati
by hearthackervsgirls (few years ago!)
RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na
RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai
Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha
by Pak101.com (few years ago!)