Techr to RAAZ
Techr to RAAZ-Batao INDIA Ka Jhanda Sab Se Pehle Kaha Lehraya Gya..?
RAAZ-(Sochne Ke Baad)
Hawa Me
by Pak101.com (few years ago!) / 1130 views
Similar Jokes
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P
by Pak101.com (few years ago!)
Ben got 100 out of 100 in the exam. So the teacher gave him a gift and said,
I hope you will do the same in the next exam.'
Ben: Thank you Sir. I hope you will also print the question paper from my uncle’s printing shop next time.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:10 fruits k naam btao…….
Sardar:.1 amrood,….1 saib…..tyty… tey baki 8 Maltey
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mujse koi galti ho
gayi hai kya?
Pichle 1 hafte se
mujhe ignore kar rahe ho.
-
-
-
-
plz
aisa mat karo..
tumhara pyara..
-
-
-
-
-
“SABUN”
PLZ NAHA LO YaaR.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ye SMS Abhi Apne 8 FriEnDz Ko SenD Kro
AGar Wo WapIs tuM ko sMs KraIn To tuM SaMjh LeNa K
.
.
.
.
.
TuM Bhi FarIgH, TuMHaraY DoSt B FariGH.
by Mazhar Khan (few years ago!)
ABE KYA Bak Raha Hai ? ?
An unmarried man wrote his status on Facebook as:
.
"Wanted wife"
.
... .
2 gals liked it
And 140 men commented
"Meri leja":-D:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Pathan:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Pathan:4
Girl:Nhi!
Sirf 1,Kiuki Usky Baad To Tmhara Pait Khali To Nhi Rahega Na
Pathan:Wah Yara Kamal Hogya!
Hm Apny Dost Ko b Batayega
.
.
Pathan,Dost Sy:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Dost:5
Pathan O Yara!Tu 4 Bolta To Itna Mazedar Joke Sunata!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Na main shayar hoon, na shayar ka bhatija
Hoon zaroor, magar,
Apne ma-baap ke mohabbat ka nathija
by Abdul Sami (few years ago!)
Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?
Sardar: Black Behrry
by hearthackervsgirls (few years ago!)